Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
mazowieckie, Mińsk Mazowiecki
praca stacjonarna
1404 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 65265

Warunki pracy

Praca biurowa wykonywana w warunkach normalnych. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku urzędu. Brak windy. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Oświetlenie mieszane. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Zakres zadań

  • weryfikowanie zapisów we wszystkich obszarach, a także na formularzach o przestępstwie, przestępcach, wykroczeniach pod kątem prawidłowości zapisów, modyfikowanie zauważonych błędów i uzupełnianie brakujących informacji w granicach obowiązujących przepisami. Generowanie, sporządzanie, opracowanie analizy statystycznej jednostki na podstawie systemu analitycznego;
  • wprowadzanie danych, rejestrowanie w systemie KSIP oraz sprawdzanie i udzielanie informacji w oparciu o policyjne i poza policyjne bazy danych. Rejestrowanie, sprawdzanie, modyfikowanie i usuwanie osób w obszarach niejawnych;
  • administrowanie systemami ODN, SNP, PSTDN, MONITORING WIZYJNY, PAP oraz sporządzanie, sprawdzanie i przekazywanie zaakceptowanych wniosków o nadanie, modyfikację lub odebranie uprawnień do policyjnych i innych baz danych użytkownikom tutejszej jednostki;
  • akredytowanie systemów niejawnych;
  • typowanie zdarzeń podobnych i przestępców dla celów rozpoznania policyjnego, pojazdów, rzeczy, dokumentów po niepełnych danych;
  • weryfikowanie rejestracji wprowadzonych do SNP w zakresie zgodności, terminowości jakości danych i wykonywanie czynności związanych z weryfikacjami przekazanymi do realizacji przez BWK KGP i WWK KSP oraz weryfikowanie rejestracji wprowadzonych do KSIP;
  • sprawdzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania w oparciu o prowadzone zbiory manualne i posiadane programy użytkowe: KSIP, POBYT, REGON, EWID, OSADZONY, SIS, VIS, KRS, MRG dla wydziałów i podległych komisariatów oraz Sądu i Prokuratury;
  • przekazywanie sprawozdań do Placówek Dyplomatycznych w zakresie SKD oraz do WTI KSP w zakresie SESPOL. Prowadzenie rejestru wydanych upoważnień do KSI;
  • koordynowanie pracy Zespołu Łączności i Informatyki oraz pełnienie funkcji zastępcy koordynatora do SEWIK.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze informatyki
  • Umiejętność obsługi komputera;
  • Umiejętność wykorzystania systemów informatycznych;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Samodzielność, kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji;
  • Wysoka kultura osobista.
 

Podobne oferty