Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 68210
Warunki pracy
praca w siedzibie urzędu- wyjazdy służbowe
- prowadzenie samochodu służbowego
- praca wymagająca szczególnych właściwości psychofizycznych, dobrej komunikatywności
- stanowisko wymaga odporności na stres
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze, winda, brak podjazdów, bariery architektoniczne: schody, urządzenia higieniczno – sanitarne na każdej kondygnacji,
- stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, drukarkę sieciową, telefon
Zakres zadań
- Prowadzenie kontroli wewnętrznych i kontroli zarządczej
- Informowanie kierownictwa Wojewódzkiego Inspektoratu o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Wojewódzkiego Inspektoratu oraz o uchybieniach w działalności Wojewódzkiego Inspektoratu oraz o uchybieniach w działalności Wojewódzkiego Inspektoratu w zakresie przestrzegania prawa i o skutkach tych uchybień
- Prowadzenie rejestru materiałów pokontrolnych Najwyższej Izby Kontroli i innych kontroli przeprowadzanych w Wojewódzkim Inspektoracie
- Przygotowywanie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne
- Opracowywanie dokumentów związanych z organizacją i funkcjonowaniem Wojewódzkiego Inspektoratu, a w szczególności przygotowywanie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi projektów zarządzeń wewnętrznych, porozumień, regulaminów, w tym regulaminu organizacyjnego, instrukcji oraz ich rejestrowanie i kompletowanie
- Przygotowywanie projektów upoważnień dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu do załatwiania spraw w imieniu Wojewódzkiego Inspektora, a także projektów pełnomocnictw Wojewódzkiego Inspektora oraz prowadzenie rejestru tych upoważnień i pełnomocnictw
- Sprawdzanie na polecenie Wojewódzkiego Inspektora pod względem merytorycznym i formalnym projektów dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej w przypadku wykształcenia średniego lub powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą organizacyjno - prawną w przypadku wykształcenia wyższego
- Znajomość przepisów prawa z zakresu: służby cywilnej, kodeksu pracy, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, ochrony środowiska i kodeksu postepowania administracyjnego
- Znajomość standardów kontroli oraz zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Posiadanie umiejętności negocjacyjnych ze szczególnym uwzglednieniem zdolności argumentowania
- Komunikatywność
- Prawo jazdy kat "B"
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kursy i szkolenia w zakresie kontroli i audytu
- Umiejetność rozwiązywania problemów i konfliktów
- umiejetność działania w sytuacjach trudnych (stresowych)
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym