Urząd Morski w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 68693
Warunki pracy
• praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,• praca w terenie, (np. na wysokościach, w zagłębieniach, w miejscach trudno dostępnych,
czynności kontrolne w terenie),
• krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
• brak podjazdu, wejście schodami, obecność wind,
• brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- prowadzenie spraw zwiazanych z ustanowieniem i sprawowaniem trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa, przygotowywanie projektów uzgodnień, opinii i stanowisk Dyrektora UMS w zakresie gospodarki nieruchomościami położonymi w obszarze pasa nadbrzeżnego, portów i przystani morskich,
- przygotowywanie dokumentacji do zmian w księgach wieczystych,
- przygotowywanie opinii i uzgodnień Dyrektora UMS w zakresie obrotu nieruchomościami w pasie nadbrzeżnym, portach i przystaniach morskich,
- reprezentowanie Dyrektora UMS w sprawach o ustalenie granic nieruchomości w pasie nadbrzeżnym, portach i przystaniach morskich,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych,
- przygotowywanie projektów, opinii i uzgodnień aktów prawa krajowego i miejscowego (rozporządzenia ministra właściwego ds. gospodarki morskiej i zarządzenia Dyrektora UMS) w zakresie gospodarki nieruchomościami,
- współpraca z innymi stanowiskami w Zespole GPG II w zakresie kontroli wykonywanych zadań, uczestniczenie w pracach pomiarowych wykonywanych na rzecz hydrografii, ochrony wybrzeża, administracji, energetyki, portów i inwestycji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w zawodzie geodety
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii: zakres 1 – geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, zakres 2 – rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
- znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- znajomość obsługi komputera i oprogramowania geodezyjnego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość zasad organizacji pracy w administracji