Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 70333
Warunki pracy
praca w siedzibie urzędu
- wyjazdy służbowe
- prowadzenie samochodu służbowego
- praca wymagająca szczególnych właściwości psychofizycznych oraz dobrej komunikatywności
- stanowisko wymaga odporności na stres
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze, winda, brak podjazdów, bariery architektoniczne: schody, urządzenia higieniczno – sanitarne na każdej kondygnacji,
- stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, drukarkę sieciową, telefon
Zakres zadań
- Zadanie 1: Przygotowywanie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi projektów odpowiedzi na pytania pojawiające się w trakcie kontroli zewnętrzych oraz na wystąpienia pokontrolne
- Zadanie 2: Opracowywanie dokumentów związanych z organizacją i funkcjonowaniem Wojewódzkiego Inspektoratu, a w szczególności przygotowywanie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi projektów zarządzeń wewnętrznych, porozumień, regulaminów oraz ich rejestrowanie i kompletowanie
- Zadanie 3: Przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu do załatwienia spraw w imieniu Wojewódzkiego Inspektora oraz prowadzenie rejestru tych upoważnień i pełnomocnictw
- Zadanie 4: Prowadzenie rejestru materiałów pokontrolnych Najwyższej Izby Kontroli i innych kontroli przeprowadzanych w Wojewódzkim Inspektoracie
- Zadanie 5: Sprawdzanie na polecenie Wojewódzkiego Inspektora pod względem merytorycznym i formalnym projektów dokumentów w celu zweryfikowania ewentualnych nieprawidłowych zapisów
- Zadanie 6: Informowanie Wojewódzkiego Inspektora o zmianach w obowiązującym stanie prawnym oraz o uchybieniach w zakresie działalności Wojewódzkiego Inspektoratu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w przypadku wykształcenia średniego lub 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą organizacyjno-prawną w przypadku wykształcenia wyższego prawniczego
- Znajomość przepisów prawa z zakresu: służby cywilnej, kodeksu pracy, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, ochrony środowiska i kodeksu postepowania administracyjnego
- Znajomość standardów kontroli oraz zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Posiadanie umiejętności negocjacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem zdolności argumentowania
- Komunikatywność
- Prawo jazdy kat "B"
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kursy i szkolenia w zakresie kontroli i audytu
- Umiejetność rozwiązywania problemów i konfliktów
- Umiejetność działania w sytuacjach trudnych (stresowych)
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym