Małopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa. W siedzibie urzędu pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie urzędu oraz poza nim. Większość czynności na terenie urzędu jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, uczestniczenie w spotkaniach. Stanowisko pracy w urzędzie zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Pomieszczenia Kuratorium mieszczą się na drugim, trzecim i dziewiatym piętrze
w budynku przy ul. Mazowieckiej 25 (jest winda, nie ma podjazdu).
Zakres zadań
- przygotowuje we współpracy z komórkami organizacyjnymi projekt regulaminu organizacyjnego, inicjuje i opracowuje zmiany w tym zakresie oraz przygotowuje projekty zarządzeń i innych wewnętrznych aktów prawnych Małopolskiego Kuratora Oświaty;
- prowadzi sprawy związane z zarządzaniem środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz sprawy związane z remontami, naprawami pomieszczeń i wyposażenia;
- prowadzi gospodarkę samochodową;
- prowadzi zakupy inwestycyjne, zakupy materiałów biurowych oraz innych materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Urzędu, prowadzi ich ewidencje i rozliczenia;
- archiwizuje dokumeny ze stanowiska pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w podobnym obszarze
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe