Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 70565
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno - biurowym, czas pracy 8 godzin.
Zakres zadań
- Administrowanie i koordynowanie prawidłowego obiegu informacji między jednostkami terenowymi a Biurem Wywiadu Kryminalnego KGP poprzez stały nadzór i monitowanie wprowadzanych informacji operacyjnych w postaci MI oraz Zapytań w celu zwiększenia poziomu efektywności funkcjonowania Systemu Informacji Operacyjnych;
- Wprowadzanie, analizowanie i opracowywanie informacji operacyjnych zgromadzonych w Systemie Informacji Operacyjnych oraz udzielanie odpowiedzi na Typowania skierowane do SIO w celu wsparcia realizacji czynności operacyjno-rozpoznawczych przez policjantów z pionów kryminalnych;
- Udzielanie policjantom odpowiedzi na zapytania skierowane do Systemu Informacji Operacyjnych w celu wykorzystania zgromadzonych w SIO informacji do realizacji czynności operacyjno-rozpoznawczych;
- Wprowadzanie ankiet do Ogólnopolskiej Bazy Osobowych Źródeł Informacji (OBOZI) zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Systematyczne wprowadzanie dokumentów i weryfikowanie bazy Kartoteki Miejsc;
- Systematyczne weryfikowanie informacji wprowadzonej do Systemu Informacji Operacyjnych pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami;
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń dot. funkcjonowania systemu SIO oraz prawidłowego wprowadzania danych do SMI dla operatorów z jednostek terenowych oraz policjantów z woj. warmińsko-mazurskiego w celu poprawienia efektywności wykonywanych zadań;
- Dokonywanie sprawdzeń w dostępnych policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych w celu potwierdzenia autentyczności danych zawartych w informacjach wprowadzanych do SIO.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca przy wprowadzaniu danych z dokumentów rejestracyjnych do baz danych przy wykorzystywaniu stanowiska komputerowego.
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
- znajomość oprogramowania Excel;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność posługiwania się oprogramowaniem analitycznym
- umiejętność współpracy i pracy zespołowej;
- dokładność, sumienność, rzetelność;
- analizowanie, synteza;
- dyspozycyjność;
- zdolność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;