Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Kontakt z podatnikami.
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w jednym trzykondygnacyjnym budynku biurowym (brak dźwigu osobowego).Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę kancelaryjną urzędu,
- Prowadzi sekretariat naczelnika urzędu oraz jego zastępców,
- Organizuje obieg informacji i dokumentacji w urzędzie,
- Prowadzi sprawy związane z udzielaniem upoważnień do podejmowania czynności w imieniu naczelnika urzędu, z wyjątkiem zastrzeżonych do właściwości innej komórki organizacyjnej,
- Koordynuje udzielanie informacji publicznej,
- Gromadzi informacje zarządcze w zakresie funkcjonowania urzędu,
- Prowadzi sprawy powierzone przez dyrektora izby w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę naczelnika urzędu, w szczególności w sprawach obsługi kadrowej, gospodarowania mieniem, eksploatacyjno – zaopatrzeniowych, obronnych, zarządzania kryzysowego, ochrony informacji prawnie chronionych, ochrony fizycznej osób, obiektu mienia, ochrony przeciwpożarowej, składnicy akt lub archiwum,
- Prowadzi sprawy dotyczące decyzji, wewnętrznych procedur postępowania i innych dokumentów wydawanych przez naczelnika urzędu w zakresie realizacji zadań określonych w art. 28 ustawy o KAS oraz w przepisach odrębnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w administracji skarbowej
- Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz prawa podatkowego, w szczególności: ustawy Ordynacja podatkowa
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz instrukcji kancelaryjnej,
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych,
- Umiejętności interpersonalne: grzeczność i uprzejmość; łatwość komunikacji, tj. umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole; umiejętność argumentowania tj. asertywność oraz umiejętność przekonywania
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe