Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gdynia
Ogłoszenie o naborze Nr 81860
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Czynniki szkodliwe i warunki uciążliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- winda
- brak podjazdu
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- prowadzi obsługę organizacyjną Głównego Inspektora w tym korespondencji wchodzącej i wychodzącej, elektronicznego obiegu dokumentów, okresowo przygotowuje i przekazuje akta spraw kancelarii do archiwum akt jawnych wraz z nadzorem przekazywania akt komórek organizacyjnych Inspektoratu
- redaguje projekty pism, komunikatów, poleceń i korespondencji okolicznościowej na potrzeby Inspektoratu zleconych przez Głównego Inspektora
- prowadzi, w oparciu o obowiązujące procedury informacji publicznej dotyczącej całości Inspektoratu, nadzór właściwych merytorycznie komórek Inspektoratu w zakresie terminowości oraz prowadzi rejestr udostępnionych informacji
- prowadzi terminarz spotkań, narad oraz informuje klientów wewnętrznych i zewnętrznych o terminach załatwiania spraw w Inspektoracie w celu wsparcia bieżącej pracy Głównego Inspektora oraz prowadzi obsługę organizacyjną spotkań z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, wraz z przygotowywaniem materiałów informacyjnych i obsługą protokolarną
- prowadzi plany i sprawozdania zbiorcze Inspektoratu oraz prowadzi nadzór terminów dotyczących komórek Inspektoratu
- prowadzi analizy i nadzór nad aktualnością przepisów prawnych wpływających na działalność Inspektoratu w szczególności wpisywanych w odnośnych decyzjach
- prowadzi sprawy administracyjno-biurowe Inspektoratu w szczególności w zakresie zabezpieczenia funkcjonalności sprzętu obsługi kancelaryjnej Inspektoratu (kopiarki, drukarki), materiałów kancelaryjnych, nadzoru zamówień
- prowadzi obsługę organizacyjną i dokumentację w sprawach związanych z wyjazdami służbowymi Głównego Inspektora, prowadzi bieżący nadzór RWA i wydzielony zakres RWA w celu utrzymania ustalonych zasad obiegu i przechowywania dokumentów oraz zapewnienia właściwego rozliczenia delegacji służbowych w komórce finansowo – księgowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze: prawo i administracja
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwizacyjnych w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych i danych osobowych w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów o dostępie do informacji publicznej w zakresie wykonywanych zadań
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- komunikatywna znajomość języka urzędowego UE innego niż angielski (A2 wg ESOKJ)
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej