Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Kępno
Ogłoszenie o naborze Nr 109485
Warunki pracy
praca o charakterze administracyjno – biurowym w siedzibie urzędu w jednozmianowym systemie codziennym w godz. 7.30 – 15.30,
oświetlenie naturalne i sztuczne,
obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
narzędzia i materiały pracy- komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe,
stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, występują utrudnienia dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach – brak windy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego,
- prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami i innymi materiałami eksploatacyjnymi,
- nadzór nad prawidłowością prowadzonej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym tzn. rozliczanie zużycia paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych,
- prowadzenie gospodarki magazynowej,
- analiza stanu technicznego strażnicy,
- obsługa dokumentów w systemie „Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją”,
- obsługa programu: Progman – Wyposażenie, Magazyn, oraz Płatnik
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendy,
- właściwe przechowywanie i archiwizacja dokumentacji płacowej i list płac
- prowadzenie kart wynagrodzeń,
- obsługa kasowa komendy powiatowej i sporządzanie raportów kasowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego Doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjno – biurowych w administracji publicznej MSW.
- znajomość przepisów: ustawa o PSP, ustawa o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość zasad obiegu dokumentów w administracji,
- obsługa dokumentów w systemie „Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją”,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- obsługa programu: Progman – Wyposażenie, Magazyn, oraz Płatnik
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków, samodzielność, obowiązkowość,
- wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność, i odpowiedzialność,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy pod presją czasu
- prawo jazdy kat. B