Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
  • Pracownik Administracyjny

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, realizacja zleconych obowiązków.
  • Młodszy Archiwista / Młodsza Archiwistka

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Kompleksowa obsługa dokumentacji w magazynie filii archiwum zakładowego, w tym jej przyjmowanie, znakowanie i ewidencjonowanie. Wykonywanie prac transportowych zgodnie z przepisami BHP, w tym z wykorzystaniem wózka jezdniowego. Gospodarowanie dokumentacją niearchiwalną (brakowanie): wyznaczanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Archiwalnej

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Wrocław, ul. Małachowskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zadania: przyjmowanie dokumentacji do magazynu filii archiwum zakładowego; przenoszenie, układanie, sortowanie dokumentacji – prace transportowe zgodnie z normami BHP, znakowanie i ewidencjonowania przyjętej dokumentacji, wyznaczanie dokumentacji do brakowania i sporządzanie wniosków o...
  • Referent ds. Sprzedaży

    Bell Polska Sp. z o.o.   Kostrzyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1003 dni temu
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 117914

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1.      Zagrożenie korupcją.


2.      Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.


3.      Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.


W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.

Zakres zadań

  • Wypracowuje standardy i procedury zarządzania dokumentacją jawną w MSZ i placówkach zagranicznych we współpracy z wydziałami /referatami Biura.
  • Opracowuje, we współpracy z wydziałami /referatami Biura, projekty wewnętrznych aktów prawnych dotyczących ewidencji, rejestracji, zakładania spraw i obiegu dokumentów jawnych w MSZ i placówkach zagranicznych.
  • Przygotowuje założenia oraz koordynuje w ramach Biura wypracowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych dotyczących archiwizacji dokumentów jawnych w MSZ i placówkach zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb wynikających z cyfryzacji.
  • Prowadzi i aktualizuje rejestr spraw wyłączonych z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją, które są prowadzone w formie papierowej.
  • Aktualizuje Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt. Prowadzi szkolenia, przekazuje wytyczne innym komórkom w tym zakresie.
  • Monitoruje zmiany prawne w celu wdrażania do regulacji wewnętrznych niezbędnych aktualizacji oraz opiniuje zewnętrzne akty prawne w zakresie właściwości stanowiska.
  • Koordynuje działania w zakresie czynności kancelaryjno-archiwalnych osób do tego wyznaczonych w komórkach organizacyjnych Ministerstwa i placówkach zagranicznych oraz wspiera prace komórek w tym zakresie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe lub równorzędne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego Powyżej 3 lat w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze kancelaryjno-archiwalnym
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych; o dostępie do informacji publicznej; narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych z zakresu zarządzania dokumentacji; o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i aktów wykonawczych z zakresu zarządzania dokumentacją; o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego.
  • Umiejętność: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia, wystąpień publicznych.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość innego języka obcego na poziomie B2.
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania informacją lub kompetencji trenerskich lub wystąpień publicznych.
  • Znajomość: ustawy o finansach publicznych; ustawy Prawo zamówień publicznych; rozwiązań informatycznych z zakresu zarządzania dokumentacją.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
  • Pracownik Administracyjny

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, realizacja zleconych obowiązków.
  • Młodszy Archiwista / Młodsza Archiwistka

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Kompleksowa obsługa dokumentacji w magazynie filii archiwum zakładowego, w tym jej przyjmowanie, znakowanie i ewidencjonowanie. Wykonywanie prac transportowych zgodnie z przepisami BHP, w tym z wykorzystaniem wózka jezdniowego. Gospodarowanie dokumentacją niearchiwalną (brakowanie): wyznaczanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Archiwalnej

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Wrocław, ul. Małachowskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zadania: przyjmowanie dokumentacji do magazynu filii archiwum zakładowego; przenoszenie, układanie, sortowanie dokumentacji – prace transportowe zgodnie z normami BHP, znakowanie i ewidencjonowania przyjętej dokumentacji, wyznaczanie dokumentacji do brakowania i sporządzanie wniosków o...
  • Referent ds. Sprzedaży

    Bell Polska Sp. z o.o.   Kostrzyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...