Sprzedawca bezpośredni / konsultant

HackerU

Poznań

27 dni temu

HackerU Global Education

Sprzedawca bezpośredni / konsultant
Polska, Poznań

Role: Frontal Consultant & Sales – Full-Time


UWAGA
Praca na ww. stanowisku wiąże się z codzienną komunikacją w języku angielskim, w procesie niniejszej rekrutacji rozpatrywane będą wyłącznie dokumenty przesłane w języku angielskim.

 

O Nas:


Od ponad 20 lat HackerU jest instytutem szkoleniowym ds. IT i cyberbezpieczeństwa w Izraelu. W miarę rozwoju firmy poszukujemy zorientowanych na wyniki Sprzedawców bezpośrednich / konsultantów w Polsce, którzy dołączą do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie długoterminowych relacji z klientami i nadzorowanie sprzedaży. Jako menedżer kanału sprzedaży powinieneś dbać o potrzeby i prośby klientów, odpowiadać na ich zapytania w odpowiednim czasie i dążyć do zapewnienia obsługi klienta na wysokim poziomie. Powinna mieć doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne oraz być zorientowanym na obsługę klienta. Powinna być w stanie rozwijać naszą działalność poprzez budowanie udanych, długoterminowych relacji z klientami.

 

 

Obowiązki:

  • Współpraca z klientami, aby osiągnąć długoterminowy sukces,
  • Rozwijanie pozytywnych relacji z klientami,
  • Działając jako punkt kontaktowy dbanie o indywidualne potrzeby klientów,
  • Rozwiązywanie konfliktów i rozwiązania problemów w odpowiednim czasie,
  • Monitorowanie wskaźników sprzedażowych (np. Kwartalne wyniki sprzedaży i prognozy roczne),
  • Proponowanie rozwiązań, które poprawią wyniki sprzedaży i wpłyną na możliwości rozwoju.

Wymagania:

  • Angielski na wysokim poziomie,
  • Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, orientacja na sprzedaż i doświadczenie konsultingowe,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Wysoka motywacja do sukcesu i gotowość do inwestycji i osiągania celów,
  • Duża odpowiedzialność, wielozadaniowość i zdolność do samodzielnej pracy,
  • Doświadczenie zawodowe w instytucjach edukacyjnych (duża zaleta),
  • Zrozumienie / doświadczenie / wiedza w zakresie zaawansowanych technologii.

Nasza oferta:

  • Stabilne zatrudnienie (forma zatrudnienia do uzgodnienia),
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Niezbędne szkolenie zapewnione przez Firmę,
  • Praca w przyjaznym środowisku,
  • Praca w międzynarodowej Firmie,
  • Udział w budowaniu pełnego wyzwań Start Up'u.


„Wyrażam zgodę się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy (CV, list motywacyjny) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez firmę CHC Marcin Ostrzycki w Bobrowcu (05-502), ul. Bajeczna 60. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE."

Informujemy, że Administratorem danych jest CHC Marcin Ostrzycki siedzibą w Bobrowcu (05-502), ul. Bajeczna 60. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: marcin@hackeruge.com

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta