Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Sprawna i profesjonalna obsługa Klientów w...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
19 godz.
Opis stanowiska: budowanie i rozwijanie własnego biznesu opartego na sprzedaży usług finansowych, rekrutacja, wdrożenie i motywowanie nowych doradców w zespole, wspieranie członków zespołu w realizacji celów sprzedażowych, organizowanie szkoleń i rozwijanie kompetencji produktowych,...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Obsługa kasy fiskalnej; Przyjęcie i rozładunek dostaw.
Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia; Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz gotowe narzędzia i pomoc doświadczonych...
specjalista mid / junior / senior kontrakt B2B 5 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (MŚP, duże przedsiębiorstwa). Dobór produktów z zakresu ubezpieczeń grupowych i abonamentów medycznych (portfolio Allianz Polska). Przygotowywanie i prezentacja ofert oraz prowadzenie rozmów handlowych. Budowanie i utrzymywanie...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
4 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.
Zatrudnię sprzedawców do delikatesów mięsnych w Opolu (ul. Krakowska). Praca zmianowa od poniedziałku do soboty (+niedziele handlowe).
Zakres obowiązków:
profesjonalna obsługa klienta,
obsługa kasy fiskalnej,
dbałość o stanowisko pracy oraz o porządek i ład sklepowy,
monitorowanie stanu zaopatrzenia w towary oraz obsługa zamówień, przyjmowanie dostaw.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka polskiego, mile widziana będzie także znajomość dodatkowego języka (np. niemiecki / angielski ) na poziomie umożliwiającym podstawową obsługę klienta,
wysoka kultura osobista i pogodne usposobienie :)
posiadanie aktualnej książeczki sanepidowskiej lub gotowość wyrobienia jej przed zatrudnieniem,
doświadczenie z pracą w handlu,
poczucie odpowiedzialności i zaangażowanie w pracę,
gotowość do podjęcia zatrudnienia w drugiej połowie maja / początek czerwca.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na pełny etat oraz na 3/4 etatu na umowie o pracę,
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Sprawna i profesjonalna obsługa Klientów w...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
19 godz.
Opis stanowiska: budowanie i rozwijanie własnego biznesu opartego na sprzedaży usług finansowych, rekrutacja, wdrożenie i motywowanie nowych doradców w zespole, wspieranie członków zespołu w realizacji celów sprzedażowych, organizowanie szkoleń i rozwijanie kompetencji produktowych,...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Obsługa kasy fiskalnej; Przyjęcie i rozładunek dostaw.
Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia; Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz gotowe narzędzia i pomoc doświadczonych...
specjalista mid / junior / senior kontrakt B2B 5 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (MŚP, duże przedsiębiorstwa). Dobór produktów z zakresu ubezpieczeń grupowych i abonamentów medycznych (portfolio Allianz Polska). Przygotowywanie i prezentacja ofert oraz prowadzenie rozmów handlowych. Budowanie i utrzymywanie...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
4 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.