Stanowisko ds. zarządzania mieniem

Urząd Miasta i Gminy w Opatowie
Opatów
praca stacjonarna
15 godz. temu
Urząd Miasta i Gminy w Opatowie
Stanowisko ds. zarządzania mieniem
Miejsce pracy: Opatów
Numer: StPr/25/0584
OBOWIĄZKI:
1) Tworzenie kompleksowej oferty turystycznej w oparciu o zasoby i obiekty gminy Opatów, 2) Promocję marki, 3) Tworzenie oferty sprzedażowej, koordynacja sprzedaży internetowej, 4) Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z jednostkami kultury, sportu i turystyki, obsługa zwiedzających, 5) Administrowanie terenowymi jednostkami kultury i sportu (basen, świetlice, place zabaw, siłownie zewnętrzne) 6) Prowadzenie całości spraw Centrum Historii Templariuszy (CHT), 7) Koordynowanie pracy zespołu pracowników CHT. 8) Prawidłowe założenie i prowadzenie teczek spraw zgodnie z symbolami Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt; 9) Stosowanie niezbędnych środków technicznych i organizacyjnych określonych w przepisach powszechnie obowiązujących w celu zapewnienia ochrony przetwarzanych danych; 10) Wykonywanie innych praz zleconych przez Burmistrza i Kierownika Referatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania dodatkowe:

Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą się również ubiegać osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135); - wykształcenie wyższe; - co najmniej trzyletni staż pracy (preferowane doświadczenie w sektorze samorządowym); - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy, - znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, znajomość zagadnień i prowadzenia postępowania związanego z wyłanianiem wykonawcy na zamówienia poniżej 30 tyś euro, o finansach publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych sobowych, - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - dobra znajomość obsługi komputera i pakietów oprogramowania biurowego, - mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub innej jednostce sektora finansów publicznych, - wiedza o możliwościach uzyskiwania dofinansowania z różnych źródeł dla różnego rodzaju projektów, (fundusze UE i inne źródła, w tym korzystne formy kredytowania), - podstawowa znajomość historii i historii sztuki, - umiejętność promowania produktu, - umiejętności z zakresu tworzenia dekoracji, - umiejętność organizacji wydarzeń, w tym we współpracy z grupami rekonstrukcyjnymi, - znajomość co najmniej jednego języka obcego nowożytnego w stopniu średniozaawansowanym i oraz jednego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem, - predyspozycje osobowościowe (samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres, dokładność).

Miejsce pracy:

Opatów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów, powiat: opatowski, woj: świętokrzyskie


Dane kontaktowe:

Hubert Dziadczykowski
15 8681327


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta


Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się kandydata na Stanowisko ds. zarządzania mieniem w Urzędzie Miasta i Gminy w Opatowie, 2) życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej (CV), 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (m.in. dyplomy, świadectwa, certyfikaty) - potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 4) kopie świadectw pracy i inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy - potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, 5) oświadczenia kandydata: a) o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, b) o posiadaniu obywatelstwa polskiego, c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, d) o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) o braku karania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2025 r. poz. 104), f) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 r. poz. 1781). szczegóły na stronie: https://www.bip.umopatow.pl/upload/plik,20251212080419,120_2025.pdf

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opatowie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjno-magazynowych

    Klient portalu Praca.pl   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Kontrola i zatwierdzanie dostaw zgodnie z zamówieniem oraz ich rejestracja w systemie WMS; Utrzymywanie porządku w dokumentacji magazynowej; Zarządzanie przemieszczeniami towarów i współpraca z zespołem magazynowym; Dbałość o przestrzeganie przepisów oraz procedur wewnętrznych; Stała...
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Wóycickiego 1/3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną, komunikatywną oraz dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i chcesz rozwijać umiejętności w dynamicznym środowisku akademickim, to mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy. Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji....
  • Młodszy Specjalista w Dziale Współpracy z Użytkownikami Wód (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Kalisz, ul. Skarszewska 42A​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    20 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw związanych z korzystaniem z majątku Skarbu Państwa na podstawie odrębnych przepisów wewnętrznych, współprowadzenie spraw dotyczących hydroenergetycznego wykorzystania rzek, współpracę w prowadzeniu spraw...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracji

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twoja rola: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego jednostki. Koordynacja kalendarza spotkań i bieżących działań organizacyjnych. Nadzór nad dokumentacją, korespondencją i obiegiem informacji. Obsługa wybranych procesów kadrowych. Współpraca z innymi działami...
  • Specjalista w Nadzorze Wodnym (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, Toszecka 101    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, ul. Robotnicza 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: sprawy związane z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji za usługi wodne, obsługę systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z...
  • Specjalista w Wydziale Zgód Wodnoprawnych (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących: udzielania pozwoleń wodnoprawnych, wygaśnięcia, cofnięcia i ograniczenia pozwolenia wodnoprawnego, przyrzeczenia wydania pozwolenia, przejęcia praw i obowiązków wynikających...