Praca.pl Praca Pomorskie Choczewo Specjalista ds. Administracyjnych Choczewo
Stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-biurowych

Stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-biurowych

Urząd Gminy Choczewo
Choczewo
praca stacjonarna
13 godz. temu
Urząd Gminy Choczewo
Stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Choczewo
Numer: StPr/25/2029
OBOWIĄZKI:
Pełna treść ogłoszenia: https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6583/stanowisko-urzednicze-ds-administracyjno-biurowych 3. Zakres zadań: 1. Sprawozdawczość urzędu Przygotowywanie, opracowywanie i przekazywanie sprawozdań wynikających z przepisów prawa oraz wewnętrznych potrzeb urzędu. Monitorowanie terminów przekazywania sprawozdań do właściwych instytucji. Weryfikacja poprawności i kompletności danych otrzymywanych od Referatów. Współpraca z referatami Urzędu w celu zapewnienia zgodności sprawozdań z aktualnymi przepisami. Archiwizacja sporządzonych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi zasadami kancelaryjnymi. 2. Obsługa rejestru zarządzeń Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta. Nadawanie kolejnym zarządzeniom właściwej numeracji zgodnej z przyjętym systemem. Publikowanie zarządzeń w Biuletynie Informacji Publicznej. Kontrola kompletności i prawidłowego obiegu dokumentów związanych z wydawaniem zarządzeń. Zapewnienie właściwej archiwizacji zarządzeń. 3. Obsługa wniosków o udostępnienie informacji publicznej Rejestrowanie wpływających wniosków o udostępnienie informacji publicznej. Nadawanie im numeracji kancelaryjnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokonywanie dekretacji wniosków do właściwych pracowników lub referatów. Monitorowanie terminów realizacji wniosków prowadzenie rejestru spraw oraz kontrola przebiegu udzielania odpowiedzi. Współpraca z pracownikami merytorycznymi w zakresie kompletowania informacji i przygotowania odpowiedzi. Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski lub projektów odpowiedzi do zatwierdzenia jeśli wymagają tego procedury. Prowadzenie archiwum wniosków i odpowiedzi oraz dbanie o zgodność z przepisami o dostępie do informacji publicznej i ochronie danych osobowych. 4. prawidłowe i terminowe przekazywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej; 5. sygnalizowanie stwierdzonych nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu lub Wójtowi Gminy; 6. wykonywanie innych poleceń przełożonych nie wymienionych powyżej, w ramach kwalifikacji pracownika.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie wyższe; 4) doświadczenie zawodowe: mile widziane; 5) umiejętność obsługi komputera- pakiet Microsoft Office, 6) nieposzlakowana opinia, 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, 2. Wymagania dodatkowe: 1) bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych; 2) predyspozycje: samodzielność, komunikatywność, kreatywność, skrupulatność, bezstronność, kultura osobista, umiejętność zarządzania czasem pracy, wyciągania wniosków oraz stosowania prawa, umiejętność radzenia sobie ze stresem i umiejętność pracy w zespole;

Miejsce pracy:

Choczewo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wynagrodzenia] : wg. stopnia zaszeregowania

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie


Dane kontaktowe:

Patrycja Doppke
585723913


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: 1. CV zawierające następujące dane zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy: - imię (imiona) i nazwisko, - data urodzenia, - wykształcenie, - kwalifikacje zawodowe, - dane kontaktowe, - przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 2. list motywacyjny. 3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-ikwestionariusza-osobowego); 4. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub też aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego (https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-ikwestionariusza-osobowego); 5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych (https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-ikwestionariusza-osobowego); 6. kopie świadectw pracy potwierdzające dotychczasowy staż pracy; 7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia; 8. orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o stanie zdrowia, 9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-ikwestionariusza-osobowego); Dokumenty aplikacyjne (List motywacyjny i CV) winny być opatrzone klauzulą: ,, Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych w postaci Imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych na co wyrażam zgodę.,, Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Choczewo, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. 6. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub drogą pocztową w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. do godziny 12.00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-biurowych w sekretariacie Urzędu Gminy w Choczewie przy ul. Pierwszych Osadników 17. Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Choczewo. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane. Z regulaminem naboru można zapoznać się w siedzibie Urzędu referat Organizacyjny. Dodatkowe informację można uzyskać pod numerem telefonu (58) 572 39 13 Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Choczewo. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków kontrahentów, Wprowadzanie przelewów do płatności,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Planowania

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
  • Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
  • Administration Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
  • Specjalista ds. Finansów i Administracji

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    kompletowanie i wprowadzanie faktur do systemu księgowego; kontrola obiegu dokumentacji i weryfikacja pod względem merytorycznym; analiza należności, współpraca przy windykacji oraz przygotowywanie przelewów; sporządzanie not księgowych i ewidencjonowanie kaucji gwarancyjnych; analiza...
  • Specjalista ds. Księgowości i Rozrachunków

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    wprowadzanie i dekretowanie faktur w systemie księgowym zgodnie z obowiązującą analityką; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i weryfikacja merytoryczna faktur; analiza rozrachunków z kontrahentami i windykacja należności; przygotowywanie przelewów i kontrola płatności; analiza...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Grupa Pascal   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Nadzór pedagogiczny nad działalnością podległych szkół dla dorosłych, Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego, Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Wsparcie w bieżących działaniach Dyrektora ds. Kształcenia, Terminowe...
  • Asystent biurowy / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.