Praca.pl Praca Mazowieckie Pomiechówek Specjalista ds. Administracyjnych Pomiechówek
Stanowisko urzędnicze ds. budżetu w wydziale budżetu

Stanowisko urzędnicze ds. budżetu w wydziale budżetu

Urząd Gminy Pomiechówek
Pomiechówek
praca stacjonarna
18 godz. temu
Urząd Gminy Pomiechówek
Stanowisko urzędnicze ds. budżetu w wydziale budżetu
Miejsce pracy: Pomiechówek
Numer: StPr/25/0717
OBOWIĄZKI:
1) Rozliczanie składek PFRON 2) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych 3) Rozliczanie przeprowadzonej inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych 4) Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz zapewnienie właściwego zabezpieczenia i wykorzystania tych druków 5) Ewidencja księgowa jednostki budżetowej - Urzędu Gminy 6) Sprawozdawczość dotycząca zadań objętych zakresem czynności 7) Zapewnienie właściwej realizacji budżetu gminy w zakresie wykonywanych wydatków bieżących i inwestycyjnych - kontrola wysokości wykonania wydatków do planu 8) Realizacja przepisów ustawy o finansach publicznych 9) Opracowywanie projektu planu kont dla Urzędu Gminy 10) Zapewnienie właściwego obiegu i kontroli dokumentów księgowych 11) Opracowywanie projektu budżetu w zakresie wydatków bieżących 12) Ewidencja księgowa prawnego zaangażowania powodujacego konieczność dokonywania wydatków budżetowych w roku bieżącycm 13) Kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych w rozumieniu ustawy o rachunkowości 14) Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującycmi przepisami 15) Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy oraz Skarbnika Gminy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania związane ze stanowiskiem zgodnie z opisem stanowiska niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3) Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku 5) Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowany kierunek: administracja, finanse lub pokrewne 6) Doświadczenie zawodowe: min. roczny staż pracy w księgowości Dodatkowe: 1) Znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań 2) Znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych 4) Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych) 5) Przestrzeganie etyki zawodowej

Miejsce pracy:

Pomiechówek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy


Wymagane dokumenty:

1) List motywacyjny - odręcznie podpisany 2) Życiorys (CV) - odręcznie podpisany 3) Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 4) Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie 5) Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe 6) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o treści " Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/nie byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku" (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenie zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek z dopiskiem "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. budżetu" w terminie do dnia 19 grudnia 2025 r. do godziny 13:00 (liczy się data wpływu oferty do Kancelarii Urzędu Gminy Pomiechówek ul. Szkolna 1a, nowy budynek urzędu. Aplikacje które wpłyną do urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Dewajtis 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną, komunikatywną oraz dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i chcesz rozwijać umiejętności w dynamicznym środowisku akademickim, to mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy. Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji....
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
  • Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej (k/m)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zadania: ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek; bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta; współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura; wsparcie użytkowników w rezerwacji zasobów biurowych i organizacji...
  • Specjalista ds. administracyjno-technicznych

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i estetyki w obiektach...
  • Specjalista ds. organizacyjno-kadrowych

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej. naliczanie wynagrodzeń w systemie płacowo-kadrowym, sporządzanie list płac. obsługa skrzynek pocztowych oraz platformy ePUAP. prowadzenie i przygotowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, rejestracja faktur i...
  • Specjalista ds. Organizacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń (w tym obsługi kontraktów z NFZ)

    CENTRUM CBT Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, kontrola poprawnej sprawozdawczości i rozliczeń z NFZ, analiza danych finansowo-statystycznych, przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji, weryfikacja dokumentacji medycznej, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   5 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres czynności: prowadzenie postępowań - aktywne przygotowywanie i tworzenie pełnej dokumentacji przetargowej, w tym pism i ogłoszeń, na różnych etapach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; wsparcie komisji - udział w pracach oraz posiedzeniach komisji przetargowych;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...