Praca.pl Praca Pomorskie Choczewo Specjalista ds. Administracyjnych Choczewo
Stanowisko urzędnicze ds. nieruchomości

Stanowisko urzędnicze ds. nieruchomości

Urząd Gminy Choczewo
Choczewo
praca stacjonarna
1 dzień temu
Urząd Gminy Choczewo
Stanowisko urzędnicze ds. nieruchomości
Miejsce pracy: Choczewo
Numer: StPr/25/2036
OBOWIĄZKI:
Pełna treść ogłoszenia: https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6585/stanowisko-urzednicze-ds-nieruchomosci 1. gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi; 2. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczeniami nieruchomości; 3. prowadzenie spraw związanych ze zbywaniem, oddawaniem w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, w trwały zarząd oraz przekazywanie na cele szczególne gruntów, w tym m.in.: 1) ustalenie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich, 2) przygotowywanie dokumentacji do zawarcia: a) aktów notarialnych, b) umów dzierżaw, najmu, 3) przygotowanie umów dzierżaw pod lokalizację tablic reklamowych na nieruchomościach stanowiących własność gminy; 4. prowadzenie ewidencji gruntów i budynków; 5. przygotowywanie projektów uchwał w sprawie ustalenia zasad zbywania nieruchomości oraz opłat za grunty z tytułu użytkowania wieczystego, zarządu i użytkowania; 6. sporządzanie wykazu gruntów i nieruchomości gminnych przeznaczonych do sprzedaży oraz przeprowadzanie wszelkich procedur z tym związanych; 7. wykonywanie rocznych sprawozdań z obrotu mieniem komunalnym; 8. rozliczanie rent planistycznych i opłat adiacenckich; 9. wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości; 10. współpraca w prowadzeniu postępowań w celu wyłonienia wykonawcy prac geodezyjnych; 11. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia komunalnego; 12. weryfikacja zabudowy budynkami i budowlami pod względem realizacji obowiązku podatkowego; 13. uczestnictwo w okazywaniu nowych znaków granicznych działek ewidencyjnych; 14. prawidłowe i terminowe przekazywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej; 15. sygnalizowanie stwierdzonych nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu lub Wójtowi Gminy; 16. wykonywanie innych poleceń przełożonych nie wymienionych powyżej, w ramach kwalifikacji pracownika.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Pełna treść ogłoszenia: https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6585/stanowisko-urzednicze-ds-nieruchomosci Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie średnie; 4) doświadczenie zawodowe: minimum rok na podobnym stanowisku; 5) umiejętność obsługi komputera- pakiet Microsoft Office, 6) nieposzlakowana opinia, 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, 8) prawo jazdy kat. B 2. Wymagania dodatkowe: 1) bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych; 2) predyspozycje: samodzielność, komunikatywność, kreatywność, skrupulatność, bezstronność, kultura osobista, umiejętność zarządzania czasem pracy, wyciągania wniosków oraz stosowania prawa, umiejętność radzenia sobie ze stresem i umiejętność pracy w zespole;

Miejsce pracy:

Choczewo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia System wynagrodzenia: wg. stopnia zaszeregowania

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie


Dane kontaktowe:

Patrycja Doppke
585723913


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: 1. CV zawierające następujące dane zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy: - imię (imiona) i nazwisko, - data urodzenia, - wykształcenie, - kwalifikacje zawodowe, - dane kontaktowe, - przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 2. list motywacyjny. 3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-i- kwestionariusza-osobowego); 4. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub też aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego (https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-i- kwestionariusza-osobowego); 5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych (https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-i- kwestionariusza-osobowego); 6. kopie świadectw pracy potwierdzające dotychczasowy staż pracy; 7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia; 8. orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o stanie zdrowia, 9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-i- kwestionariusza-osobowego); Dokumenty aplikacyjne (List motywacyjny i CV) winny być opatrzone klauzulą: ,, Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych w postaci Imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych na co wyrażam zgodę.,, Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub drogą pocztową w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. do godziny 12.00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. nieruchomości" w sekretariacie Urzędu Gminy w Choczewie przy ul. Pierwszych Osadników 17. Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływudo Urzędu Gminy Choczewo. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
  • Specjalista ds. Księgowości i Rozrachunków

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    wprowadzanie i dekretowanie faktur w systemie księgowym zgodnie z obowiązującą analityką; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i weryfikacja merytoryczna faktur; analiza rozrachunków z kontrahentami i windykacja należności; przygotowywanie przelewów i kontrola płatności; analiza...
  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Administration Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków kontrahentów, Wprowadzanie przelewów do płatności,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Planowania

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
  • Specjalista ds. Finansów i Administracji

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    kompletowanie i wprowadzanie faktur do systemu księgowego; kontrola obiegu dokumentacji i weryfikacja pod względem merytorycznym; analiza należności, współpraca przy windykacji oraz przygotowywanie przelewów; sporządzanie not księgowych i ewidencjonowanie kaucji gwarancyjnych; analiza...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Grupa Pascal   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Nadzór pedagogiczny nad działalnością podległych szkół dla dorosłych, Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego, Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Wsparcie w bieżących działaniach Dyrektora ds. Kształcenia, Terminowe...
  • Asystent biurowy / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.