Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Ełk Archiwista Ełk
Starszy archiwista Archiwum Państwowym w Suwałkach Oddziale w Ełku

Starszy archiwista Archiwum Państwowym w Suwałkach Oddziale w Ełku

Archiwum Państwowe w Suwałkach
Ełk
praca stacjonarna
3505 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163068
  • Data ukazania się ogłoszenia: 13 września 2014 r.

Archiwum Państwowe w Suwałkach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy archiwista
  • do spraw ewidencji, kwerend i udostępniania zasobu
  • Archiwum Państwowym w Suwałkach Oddziale w Ełku

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    16-400 Suwałki, ul. T. Kościuszki 69

Miejsce wykonywania pracy:

  • Ełk
  • Archiwum Państwowe w Suwałkach
    Oddział w Ełku
    ul. Armii Krajowej 17A
    19-300 Ełk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja kwerend archiwalnych (prowadzenie zleconych przez interesantów poszukiwań w zasobie Oddziału)
  • sporządzanie i wydawanie uwierzytelnionych wypisów, odpisów, wyciągów, kserokopii materiałów archiwalnych, zaświadczeń, postanowień administracyjnych i informacji
  • udostępnianie materiałów archiwalnych w pracowni naukowej
  • wprowadzanie danych do ewidencji zasobu Oddziału oraz jej prowadzenie
  • wprowadzanie danych do baz danych obowiązujących w Archiwum
  • uczestniczenie w pracach z zakresu przejmowania materiałów archiwalnych
  • wykonywanie innych prac związanych z działalnością archiwalną

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego,
    - praca wymagająca szczególnej koncentracji,
    - praca wymagająca sprawności rąk i wymuszonej pozycji,
    - praca wymagająca dobrej ostrości wzroku,
    - częsty kontakt z petentem
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca w budynku nie posiadającym dźwigu osobowego,
    - praca w magazynach archiwalnych usytuowanych na parterze oraz na I i II piętrze budynku bez podjazdów i windy dla osób niepełnosprawnych,
    - praca przy komputerze,
    - praca z materiałami archiwalnymi (kontakt z czynnikiem alergennym)

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe historyczne ze specjalnością archiwistyczną/archiwistyka i zarządzanie dokumentacją lub inne i podyplomowe studia z archiwistyki
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno biurowej lub 6 miesięcy pracy w archiwum
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
    • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do niej
    • umiejętność odczytywania rękopisów i druków niemieckojęzycznych sprzed 1945 r.
    • znajomość pakietu MS Office
    • komunikatywność i orientacja na interesanta
    • terminowość
wymagania dodatkowe
  • przeszkolenie z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętność odczytywania i rozumienie rękopisów i druków rosyjskojęzycznych sprzed 1918 r.
  • znajomość przepisów dot. udostępniania materiałów archiwalnych
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość historii regionu (zwłaszcza terenu kompetencji Oddziału w Ełku)
  • umiejętność pracy w zespole

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...