Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. kontroli i rozliczeń inwestycji

    GRUPA KDM Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Połczyńska 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
  • Specjalista ds. Kontroli Kosztów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, ul. Połczyńska 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    weryfikacja faktur pod kątem poprawności danych, kont kosztowych, potrąceń i zgodności z umowami; prowadzenie i aktualizacja tabel rozliczeń inwestycji, kontrola zgodności z budżetem; przygotowywanie zestawień dotyczących rozliczeń kontraktów i stopnia realizacji inwestycji; zakładanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontrolingu HR w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Co będzie należeć do Twoich zadań: Tworzenie i kontrolowanie planu zatrudnienia oraz budżetowanie kosztów pracowniczych; Przygotowywanie analiz kosztów pracowniczych; Wsparcie procesu okresowych przeglądów wynagrodzeń, w tym porównania wynagrodzeń do rynku, dbanie o spójność...
  • Młodszy Kontroler Finansowy / Młodsza Kontrolerka Finansowa

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja kluczowych procesów: kontrola finansowa, raportowanie oraz planowanie finansowe w wyznaczonym obszarze, Aktywny udział w procesie controllingu produkcji oraz wsparcie przy prognozowaniu kosztów...
  • Specjalista ds. Kosztów Produkcji

    Praca.pl   Elbląg    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Analiza kosztów i rentowności produktów gotowych. Monitorowanie produkcji w toku oraz efektywności maszyn i zasobów ludzkich. Wprowadzanie i nadzór mechanizmów kontrolnych rozliczania produkcji zgodnie z procedurami. Przygotowywanie raportów i prezentacji controllingu...
  • Senior Reporting Specialist (m/f/d)

    4Kraft Sp. z o.o.   Poznań, ul. Tatrzańska 1/5    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Analityki i Raportowania

    Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres Obowiązków Koordynacja całego procesu raportowania dla kluczowych obszarów biznesu (Sprzedaż, Logistyka, Zakupy). Tłumaczenie potrzeb biznesowych na konkretne założenia dla zespołu BI. Projektowanie i definiowanie raportów: zakres, KPI, logika i struktura. Zapewnienie merytorycznej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Controllingu Warszawa
Starszy / Główny Specjalista w Biurze Rachunkowości

Starszy / Główny Specjalista w Biurze Rachunkowości

Najwyższa Izba Kontroli
Warszawa, ul. Filtrowa 57
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
637 dni temu
Najwyższa Izba Kontroli
poszukuje kandydata na stanowisko
Starszy / Główny Specjalista w Biurze Rachunkowości
nr rekrutacji.: R/2024/15/BRA/SS_GS

Wymiar etatu: 1

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, docelowo na czas nieokreślony

Miejsce pracy: Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa


Zadania realizowane na stanowisku:
  • Prowadzenie ewidencji w księgach rachunkowych (w programie finansowo-księgowym), przypisanych przez Kierownika Wydziału dokumentów finansowo-księgowych.
  • Prowadzenie w zakresie księgowym spraw z tytułu działalności socjalnej i mieszkaniowej.
  • Bieżąca analiza, uzgadnianie zapisów na kontach księgowych: wydatków - zaangażowania - kosztów w paragrafach wskazanych przez Kierownika Wydziału.
  • Przygotowywanie okresowych analiz w zakresie zleconym przez Kierownika Wydziału.
  • Archiwizowanie ewidencjonowanych dokumentów finansowo-księgowych, przypisanych przez Kierownika Wydziału.
  • Obsługa informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor polegająca, w szczególności na monitorowaniu zapotrzebowania na środki w danym roku budżetowym, w celu zapewnienia płynności finansowej oraz unikania dziennych zwrotów do MF kwot niepobranych.
  • Bieżąca analiza wykorzystania środków planu i współpraca z jednostkami organizacyjnymi NIK, w celu przygotowywania zmian w zakresie realizacji wydatków.
Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia, finanse.
  • Znajomość przepisów prawa finansów publicznych, ustawy o rachunkowości i rozporządzeń w zakresie finansów publicznych, procedur kontroli finansowej w zakresie operacji gospodarczych oraz przepisów podatkowych.
  • Znajomość programów finansowo-księgowych, pakietu MS Office.
  • Znajomość zasad realizacji planowania, wydatkowania, planu kont i klasyfikacji budżetowej w jednostkach budżetowych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, pozyskiwania informacji oraz przeprowadzania analiz, staranność, cierpliwość, skrupulatność, terminowość, systematyczność, gotowość do ciągłego dokształcania się, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów.
Mile widziane:
  • Znajomość systemu finansowo-księgowego QNT, TREZOR, NBP.
  • Studia podyplomowe o kierunku rachunkowość.
  • Umiejętność przeprowadzenia analizy i wyciągania wniosków, redagowania pism, dyspozycyjność, samodzielność, sumienność, kreatywność i odpowiedzialność.
Wymagane dokumenty:
  • życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  • dyplom potwierdzający wymagane w ogłoszeniu wykształcenie,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Najwyższą Izbę Kontroli z siedzibą przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko starszego/ głównego specjalisty w Biurze Rachunkowości.

Wymagane dokumenty prosimy przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną poprzez formularz.

Aplikuj do dnia 15 marca 2024 r.

Ponadto informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Wszystkie dokumenty przesłane przez kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, będą zniszczone. W sprawach związanych z procesem rekrutacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 22 444 5946 lub 22 444 58 64.

Prosimy o nie podawanie w dokumentach aplikacyjnych informacji, które mogą stanowić szczególną kategorię danych osobowych w rozumieniu art. 9 RODO (m.in. danych dot. zdrowia, pochodzenia rasowego lub etnicznego, poglądów politycznych, przynależności do związków zawodowych).

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1, ze zm.) zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Najwyższa Izba Kontroli z siedzibą przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa, tel. 22 444 50 00.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel.22 444 58 19, e-mail: iod@nik.gov.pl, Warszawa 02-056, ul. Filtrowa 57.
  3. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji lub naboru do pracy w NIK na podstawie przepisów art. 221 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465.), art. 67 w związku z art. 69 c ustawy z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2022 r. poz. 623) oraz art. 6 ust. 1 lit. c, art. 9 ust. 2 lit. b i art. 10 RODO, a pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie Pani / Pana zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Jeżeli w dokumentach są zawarte dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Pani / Pana wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, o której mowa w art. 9 ust. 2 lit. A RODO.
  4. Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa celem wykonania ciążących na Administratorze obowiązków lub podmiotom, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych w drodze zawartych umów powierzenia przetwarzania danych. W przypadku wyłonienia Pani / Pana w procesie rekrutacji lub naboru do zatrudnienia i umieszczenia informacji o wynikach naboru na stronie Biuletynu Informacji Publicznej NIK (BIP NIK), stosownie do art. 69 c ust 2 z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli, odbiorcą Pani / Pana danych osobowych (imienia i nazwiska) będą osoby korzystające z Biuletynu Informacji Publicznej NIK.
  5. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji lub naboru, w tym sprawdzenia i oceny kwalifikacji i kompetencji do pracy oraz w celu wyboru odpowiedniej osoby do zatrudnienia na stanowisku określonym w ofercie pracy, a następnie w celu archiwizacji dokumentów po przeprowadzeniu rekrutacji lub naboru, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U z 2020 r., poz. 164).
  6. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji lub naboru, w którym bierze Pani / Pan udział oraz do momentu przedawnienia zaistniałych ewentualnych roszczeń, a następnie przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.
  7. W przypadku wyrażonej przez Panią / Pana zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji lub naborów, Pani / Pana dane będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy od daty ich złożenia.
  8. W związku z przetwarzaniem przez Najwyższą Izbę Kontroli Pani / Pana danych osobowych przysługują Pani / Panu następujące uprawnienia:
    • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, w przypadku przetwarzania danych na tej podstawie, wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; w przypadku chęci wycofania zgody uprzejmie prosimy o przesłanie odpowiedniej informacji, na adres: nabory@nik.gov.pl, rekrutacja@nik.gov.pl, iod@nik.gov.pl lub w formie tradycyjnej na adres korespondencyjny administratora wskazany w pkt. 1; 
    • prawo dostępu do jego danych oraz otrzymywania ich kopii, stosownie do art. 15 RODO;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, stosownie do art. 16 RODO;
    • prawo do usunięcia danych, w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
    • prawo do ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w art. 18 RODO;
    • prawo do przenoszenia danych, w przypadkach zajścia okoliczności, o których mowa w art. 20 RODO;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. Podanie Najwyższej Izbie Kontroli Pani / Pana danych osobowych w zakresie wynikającym art. 221 Kodeksu pracy oraz w przypadku kandydatów na stanowiska kontrolerów art. 67 ustawy z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli jest obowiązkowe i niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji lub naborze do pracy w NIK. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak może uniemożliwić kontakt i uczestnictwo Pani / Pana w rekrutacji lub naborze do pracy w NIK.
  2. W oparciu o Pani / Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pani / Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
W związku z wejściem w życie z dniem 25 września 2024 Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 roku o ochronie sygnalistów prosimy o zapoznanie się z Procedurą dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Najwyższej Izbie Kontroli dostępną na naszej stronie: https://www.nik.gov.pl/kontakt/sygnalisci/informacje-dla-sygnalistow-wewnetrznych.html
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. kontroli i rozliczeń inwestycji

    GRUPA KDM Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Połczyńska 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
  • Specjalista ds. Kontroli Kosztów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, ul. Połczyńska 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    weryfikacja faktur pod kątem poprawności danych, kont kosztowych, potrąceń i zgodności z umowami; prowadzenie i aktualizacja tabel rozliczeń inwestycji, kontrola zgodności z budżetem; przygotowywanie zestawień dotyczących rozliczeń kontraktów i stopnia realizacji inwestycji; zakładanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontrolingu HR w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Co będzie należeć do Twoich zadań: Tworzenie i kontrolowanie planu zatrudnienia oraz budżetowanie kosztów pracowniczych; Przygotowywanie analiz kosztów pracowniczych; Wsparcie procesu okresowych przeglądów wynagrodzeń, w tym porównania wynagrodzeń do rynku, dbanie o spójność...
  • Młodszy Kontroler Finansowy / Młodsza Kontrolerka Finansowa

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja kluczowych procesów: kontrola finansowa, raportowanie oraz planowanie finansowe w wyznaczonym obszarze, Aktywny udział w procesie controllingu produkcji oraz wsparcie przy prognozowaniu kosztów...
  • Specjalista ds. Kosztów Produkcji

    Praca.pl   Elbląg    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Analiza kosztów i rentowności produktów gotowych. Monitorowanie produkcji w toku oraz efektywności maszyn i zasobów ludzkich. Wprowadzanie i nadzór mechanizmów kontrolnych rozliczania produkcji zgodnie z procedurami. Przygotowywanie raportów i prezentacji controllingu...
  • Senior Reporting Specialist (m/f/d)

    4Kraft Sp. z o.o.   Poznań, ul. Tatrzańska 1/5    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Analityki i Raportowania

    Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres Obowiązków Koordynacja całego procesu raportowania dla kluczowych obszarów biznesu (Sprzedaż, Logistyka, Zakupy). Tłumaczenie potrzeb biznesowych na konkretne założenia dla zespołu BI. Projektowanie i definiowanie raportów: zakres, KPI, logika i struktura. Zapewnienie merytorycznej...