- Ogłoszenie nr: 159250
- Data ukazania się ogłoszenia: 09 kwietnia 2014 r.
Kuratorium Oświaty w Lublinie
- Lubelski Kurator Oświaty
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw obsługi administracyjno-biurowej
- w Oddziale Zamiejscowym w Chełmie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 20 - 950 Lublin
ul. 3 Maja 6
Miejsce wykonywania pracy:
- Chełm
- 22 - 100 Chełm
Plac Niepodległości 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z Oddziału Zamiejscowego,
- prowadzenie sekretariatu, w tym: obsługi telefonicznej, faksowej i elektronicznej,
- prowadzenie rejestru wyjść prywatnych, służbowych, delegacji służbowych oraz książki kontroli,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i wyposażenia oraz oznakowanie ich zgodnie z księgami,
- sprawdzanie delegacji służbowych pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów finansowych zgodnie z procedurami obowiązującymi w Kuratorium Oświaty w Lublinie,
- przekazywanie informacji i ustaleń organizacyjnych pracownikom oraz przygotowywanie i obsługa pod względem organizacyjnym spotkań, konferencji i zebrań, prowadzenie terminarza spotkań i narad Kierownika Oddziału.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu.
- praca przy monitorze ekranowym,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego, budynek wyposażony jest w windę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych,
- urząd tylko częściowo przystosowany jest dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok stażu pracy w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw,
- znajomość zadań realizowanych przez Kuratorium Oświaty w Lublinie,
- znajomość zasad prowadzenia archiwum zakładowego oraz ogólnych zasad prowadzenia kancelarii,
- kreatywność,
- samodzielność.
- preferowane wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne,
- dobra komunikacja interpersonalna,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów