- Ogłoszenie nr: 159152
- Data ukazania się ogłoszenia: 04 kwietnia 2014 r.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
- Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Referacie do spraw Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Kętrzyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie na bieżąco projektów pism kadrowych w następstwie kierowanych do wydziału próśb, wniosków i innych dokumentów wystosowywanych przez pracowników, ich przełożonych lub interesantów w celu nawiązania, zmiany bądź ustania stosunku pracy,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników urzędu, monitorowanie obecności w pracy, rozliczanie list obecności pracowników, prowadzenie i aktualizowanie rocznych kart ewidencji obecności w pracy a także prowadzenie i rozliczanie ewidencji wykorzystywania przez pracowowników należych urlopów i przekazywanie danych do komórki finansowej celem ustalania należnych świadczeń pieniężnych,
- prowadzenie, uzupełnianie, aktualizowanie komputerowej bazy danych Straży Granicznej w zakresie dotyczącym pracowników urzędu celem prawidłowego zaewidencjonowania wszelkich zmian treści stosunku pracy oraz ewidencji obecności w pracy, nastepnie przekazywanie komórce finansowej celem wyliczenia należnych świadczeń pieniężnych lub rzeczowych związanych ze stosunkiem pracy,
- rozliczanie dokumentacji (harmonogramy i wykazy godzian pracy pracowników) dotyczącej systemów oraz czasu pracy pracowników urzędu dla potrzeb naliczeń finansowych oraz kontroli właściwego czasu pracy pracowników urzędu. Współpracowanie z innymi pracownikami urzędu odpowiedzialnymi za rozliczenie czasu pracy w jednostkach i komórkach organizacyjnych tutejszego oddziału SG.,
- uczestnictwo w pracach komisji kwalifikacyjnych powołanych przez Dyrektora Generalnego Urzędu celem wyłonienia kandydatów do pracy,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na prośby, wnioski i innego rodzaju pisma kierowane do Wydziału Kadr i Szkolenia oraz projekty dokumentów kadrowych wynikających z nawiązania, trwania lub zakończenia stosunku pracy,
- dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikacji dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia celem właściwego przechowywania dokumentacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa 8 godz./dobę, wymaga znajomości przepisów prawa pracy i dziedzin pokrewnych. Wymagana jest terminowość w bieżącym wykonywaniu zadań. Praca wymaga bardzo dobrej obsługi komputera - czas pracy przy komputerze - ponad 4 godz. dziennie.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku wielokondygnacyjnego. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności umożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne w postaci schodów, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie pracy spełnia wymagania stanowisk pracy stałej, na stanowisku nie występują szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, prace typowo administracyjno-biurowe przy użyciu komputera, drukarki, telefonu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok stażu pracy stażu pracy w komórce kadrowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów: z zakresu prawa pracy, w tym rozliczania czasu pracy, ustawy o służbie cywilnej, pracownikach urzędów państwowych i aktów wykonawczych wydanych na podstawie tych ustaw,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość nawiązywania i prowadzenia kontaktów interpersonalnych,
- umiejętność argumentowania.
- posiadanie dostępu do informacji niejawnych,
- umiejętność działania w sytuacjach okresowego spiętrzenia zadań,
- umiejętność posługiwania się komputerowymi pakietami biurowymi,
- 1 rok doświadczenia w pracy w komórce kadrowej w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów