- Ogłoszenie nr: 168119
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 marca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw zaopatrzenia i transportu
- w Zespole Wspomagającym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- KOMENDA POWIATOWA POLICJI
W MIĘDZYCHODZIE
ul. Gen. Sikorskiego 22a
64-400 Międzychód
Miejsce wykonywania pracy:
- Międzychód
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizowanie zadań związanych z zapewnieniem niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego (zaopatrzenie materiałowo-techniczne oraz gospodarka kwatermistrzowska) w Komendzie.
- Prowadzenie gospodarki magazynowej w oparciu o posiadaną bazę oraz organizowanie wybrakowania sprzętu i materiałów oraz organizowanie i prowadzenie inwentaryzacji składników majątku, brakowanie oraz zagospodarowanie.
- Realizowanie gospodarki transportowej (planowanie, magazynowanie i rozdzielanie sprzętu transportowego) dla komórek organizacyjnych Komendy.
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji: ilościowych sprzętu i materiałów, sprzętu transportowego, kart obiektów, wykazów, mundurowych policjantów i wyposażenia pracowników, rachunków i rozliczeń finansowych. Opracowywanie i rozliczanie faktur.
- Współpraca z nadzorem technicznym Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Poznaniu w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych oraz potrzeb materiałowych do konserwacji i remontów obiektów służbowych.
- Realizowanie świadczeń mieszkaniowych według właściwości wynikających z obowiązujących unormowań prawnych, w tym przygotowywanie decyzji o przydziale (opróżnieniu) lokalu, tymczasowych kwater oraz realizowanie zadań związanych z przyznaniem pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe, równoważników pieniężnych za remont lub brak lokalu mieszkalnego.
- Realizowanie zadań związanych z kontrolowaniem i gospodarowaniem przyznanymi środkami budżetowymi.
- Kierowanie i nadzorowanie pracą osób na stanowiskach obsługi i robotniczych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa przy komputerze, praca w terenie (wyjazdy służbowe),
praca w siedzibie urzędu na I piętrze.
Stanowisko pracy wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy - komputer, drukarkę. Oświetlenie naturalne oraz sztuczne. Wejście główne do budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową tylko na obszarze parteru. Brak wind.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zaopatrzeniem, transportem, logistyką
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- rzetelność, terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- odpowiedzialność,
- umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych,
- koncepcyjne myślenie,
- wiedza z zakresu przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów o zamówieniach publicznych, znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej oraz kodeksu postępowania administracyjnego (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania),
- prawo jazdy.
- wykształcenie wyższe,
- samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji
- kreatywność i operatywność,
- staranność i obowiązkowość,
- dyspozycyjność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów