Starszy inspektor wojewódzki

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Kraków
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 158856

Warunki pracy

W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).


Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni. Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy związane z zaangażowaniem wydatków budżetowych ujętych w planie finansowym Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, jako dysponenta środków trzeciego stopnia, danego roku budżetowego oraz lat przyszłych, w tym: rejestruje dokumenty potwierdzające zabezpieczenie środków budżetowych na realizacją umów i porozumień; prowadzi ewidencję i analizuje zaangażowanie wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń wymagalnych w danym roku budżetowym; prowadzi ewidencję i weryfikuje stan zaangażowania środków niezbędnych na wypłatę zasądzonych rent; prowadzi ewidencję i weryfikuje stan zaangażowania środków dotyczących zobowiązań z tytułu podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego; prowadzi analizę niezapłaconych zobowiązań z roku poprzedniego, które stają się wydatkiem roku bieżącego; weryfikuje stan zaangażowania środków na zawarte umowy z dokumentami księgowymi i ewidencją księgową wydatków budżetowych; dokonuje analizy i uzgadnia z wydziałami merytorycznymi zaangażowanie środków na wydatki lat przyszłych; dokonuje porównania zaangażowania środków z planem i realizacją wydatków; współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdania budżetowego w zakresie zaangażowania wydatków roku bieżącego; uzgadnia z wydziałami Urzędu finansową realizację zawartych umów.
  • Prowadzi elektroniczny Centralny Rejestr Umów dysponenta środków trzeciego stopnia, w tym: rejestruje umowy i inne dokumenty mające charakter umowy wprowadzając w odpowiedni dział Rejestru i nadając odpowiedni numer; weryfikuje zgodność aneksów ze stanem dokumentów zarejestrowanych w elektronicznym Centralnym Rejestrze Umów pod kątem poprawności wprowadzonych aneksami zmian dotyczących danych zawartych w umowie głównej; przygotowuje analizy i zestawienia z Rejestru na potrzeby kierownictwa Wydziału i Urzędu oraz w celu udzielenia informacji publicznej; weryfikuje stan umów zarejestrowanych w elektronicznym Centralnym Rejestrze Umów z ewidencją zaangażowania środków w systemie finansowo-księgowym; współpracuje z wydziałami merytorycznymi w sprawach kompletowania dokumentacji i jej udostępniania.
  • Prowadzi i analizuje ewidencję księgową w zakresie wniosków o przeprowadzenie zamówień publicznych oraz na bieżąco kontroluje realizację planu wydatków budżetowych Urzędu pod względem klasyfikacji budżetowej, w tym analizuje konta pozabilansowe w zakresie planu i zrealizowanych wydatków budżetowych w układzie źródeł finansowania, klasyfikacji budżetowej i wydziałów dysponującymi środkami. Celem zadania jest posiadanie aktualnej wiedzy o stanie realizacji budżetu Urzędu.
  • Przygotowuje dane i zestawienia do sprawozdań finansowych w zakresie zaangażowania wydatków Urzędu w celu prawidłowej realizacji obowiązku sprawozdawczego wynikającego z przepisów prawa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w służbach finansowo - księgowych – potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, o rachunkowości (w tym rachunkowości budżetowej), o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz znajomość przepisów z zakresu gospodarki finansowej państwowych jednostek budżetowych i wiedza z zakresu administracji publicznej
  • umiejętność korzystania ze specjalistycznych systemów finansowo-księgowych oraz bankowych
  • skuteczna komunikacja
  • odporność na stres
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • kultura osobista
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu programów MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-19 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Decyduje data wpływu do Urzędu lub na skrzynki podawcze e-Doręczeń, ePUAP lub skrzynkę mailową.
Składanie dokumentów z dopiskiem w tytule przekazanej wiadomości „Oferta pracy WL-44.2025”
Osobiście lub drogą pocztową: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
Elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą e-Doręczeń: AE:PL-63706-53716-FRDUR-17; ePUAP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie /ag9300lhke/skrytka lub mailowo na adres kadry@malopolska.uw.gov.pl
Dokumenty przesyłane elektronicznie należy podpisać profilem zaufanym lub odręcznie podpisać i zeskanować.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administrator


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Małopolski, z siedzibą przy ul. Basztowej 22, 31-156 Kraków;


Inspektor ochrony danych


Z Inspektorem ochrony danych w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie można się skontaktować za pośrednictwem platformy ePUAP (adres skrytki): /ag9300lhke/skrytka, poczty elektronicznej na adres: iod@malopolska.uw.gov.pl, a także za pomocą usługi e-Doręczeń na adres: AE:PL-63706-53716-FRDUR-17 lub listownie na podany w punkcie 1 adres umieszczając dopisek „Do Inspektora ochrony danych”;


Cel i podstawy przetwarzania


Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;


Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w oparciu o następujące przepisy prawa:


1)  art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 Kodeksu pracy, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;


2)  art. 6 ust. 1 lit. a RODO - w przypadku udostępnienia innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa (np. wizerunek na fotografii); w sytuacji takiej podanie tych danych zostanie potraktowane jako zgoda na to, aby je przetwarzać; wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie; cofnięcie zgody w takim w przypadku pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;


3)  art. 9 ust. 2 lit. a RODO - w przypadku udostępnienia danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO;


w sytuacji takiej dane będą mogły być przetwarzane jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie; wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie; cofnięcie zgody w takim w przypadku pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;


Odbiorcy danych osobowych


Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:


1)  organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,


2)  podmioty przetwarzające dane osobowe, w przypadku, gdy Wojewoda Małopolski powierzył takiemu podmiotowi przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy,


3)  wszystkie osoby, które będą chciały się zapoznać z imionami i nazwiskami kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne oraz z wynikami naboru, w związku z faktem iż dane takie stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze i muszą być opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej;


Okres przechowywania danych


Przesłana przez Panią/Pana oferta pracy będzie przetwarzana w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy wskazane w ogłoszeniu przez okres niezbędny do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostanie zniszczona.


Dokumentacja naboru, w tym protokół z przeprowadzonego naboru zawierający imiona i nazwiska wyłonionych kandydatów, będą przechowywany przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym zakończono proces rekrutacji, zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji dokumentacji.


Prawa osób, których dane dotyczą


Ma Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania ich kopii, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, żądania sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych, a w przypadkach przewidzianych w przepisach prawa: usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania; ma Pani/Pan również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy o ochronie tych danych;


Informacja o wymogu podania danych


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;


Zautomatyzowane podejmowanie decyzji


Dotyczące Pani/Pana decyzje nie będą oparte na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, w tym ich profilowaniu;


Przekazywane danych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego


Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowywanie cyklicznych sprawozdań finansowych oraz raportów wewnętrznych. Kontrola dokumentów księgowych i nadzór nad ich prawidłowym obiegiem. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz bieżące śledzenie zmian w...
  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Legal House Poland sp z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi; sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych; sporządzanie raportów...
  • Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

    Chandon Waller & Partners Sp. z o.o.   Kraków, Podgórze, Budynek Buma Square    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    5 dni
    Zakres zadań: Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych - od dekretacji dokumentów po zamknięcia miesiąca i roku, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań finansowych oraz raportów...
  • Księgowy / Księgowa

    DEKRA Praca Sp. z o.o.   Niepołomice    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Niepołomice (praca w trybie hybrydowym) Zakres obowiązków: Codzienne zadania: Uzgadnianie płatności i transakcji bankowych: zarządzanie uzgodnieniami bankowymi oraz koordynacja płatności przychodzących, Współpraca: ścisła współpraca z Leinonen w zakresie sprawdzania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

    QLOC S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Księgowanie dokumentów zakupowych i obsługa rozliczeń bankowych. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola poprawności danych. Realizacja rozliczeń pracowniczych, w tym delegacji. Wsparcie w prowadzeniu...
  • Księgowa / Księgowy

    QLOC S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres obowiązków Księgowanie faktur zakupu. Wprowadzanie przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów bankowych. Wystawianie faktur sprzedaży. Rozliczenia pracownicze, w tym dot. delegacji służbowych. Wsparcie w prowadzeniu księgi głównej. Obsługa zbiorczej skrzynki mailowej działu...
  • Księgowa / Księgowy

    QLOC S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Ewidencjonowanie faktur zakupu i obsługa przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów oraz przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i wsparcie procesów księgi głównej....
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa, bardzo dobry dojazd komunikacją publiczną, możliwy parking    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska księgowanie i weryfikacja dokumentów finansowych; bieżąca kontrola rozrachunków oraz monitorowanie sald; przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz zestawień statystycznych; uzgadnianie sald z partnerami biznesowymi i pracownikami; prowadzenie ewidencji projektów rozliczanych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Ksiąg Rachunkowych

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa, bardzo dobry dojazd komunikacją publiczną, możliwy parking    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska weryfikowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrolowanie należności, zobowiązań oraz bieżące analizowanie sald kont; uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami i pracownikami; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz realizacja obowiązków...
  • Starszy Księgowy / Starsza Księgowa

    BDO Sp. z o.o. Sp. K.   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: obsługa programu finansowo-księgowego; analiza dokumentów związanych ze sprzedażą i zakupem; nadzór nad prawidłowością dokumentów księgowych; nadzór i udział w procesie księgowania środków trwałych i WNiP, poleceń księgowania, w procesie...