Starszy inspektor

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
1 dzień temu
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 158936

Warunki pracy


  • Charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań: praca administracyjno-biurowa, praca przed monitorem ekranowym co najmniej 4 godziny dziennie, zadaniowy system czasu pracy, w określonych przypadkach konieczność pracy w godzinach nadliczbowych, praca w terenie, kontakty zewnętrzne z pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy i Państwowej Inspekcji Sanitarnej
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: narzędzia pracy - urządzenia pomiarowe, zestaw komputerowy i inne urządzenia biurowe; oświetlenie sztuczne i naturalne; bariery architektoniczne w budynku - stanowisko pracy zorganizowane na I piętrze w budynku I-piętrowym (2 kondygnacje), budynek jest wyposażony w podjazd, windę, toaletę i drzwi odpowiedniej szerokości dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

Zakres zadań

  • prowadzi wewnętrzny nadzór i kontrolę przestrzegania warunków bhp i ppoż. w poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu, prowadzi szkolenia stanowiskowe, ocenia ryzyko zawodowe na wszystkich stanowiskach pracy, opracowuje projekty wewnętrznych zarządzeń i instrukcje w zakresie bhp i ppoż. w celu zapewnienia pracownikom właściwych warunków pracy, zapobieżenia wypadkom przy pracy oraz zapewnienia właściwej prewencji w zakresie ochrony ppoż.
  • prowadzi sprawy związane z wypadkami przy pracy oraz wypadkami w drodze do pracy i z pracy, w celu wyjaśnienia przyczyn i okoliczności tych wypadków, wyciągnięcia wniosków profilaktycznych eliminujących ich powstawanie, jak również w celu przygotowania dokumentacji do wypłaty ewentualnych świadczeń poszkodowanym
  • inicjuje stosowne działania w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie bhp i ppoż., zgłasza zapotrzebowania materiałowe dotyczące zaopatrzenia urzędu w odzież ochronną, sprzęt ppoż. oraz inne materiały niezbędne do prawidłowego funkcjonowania komórek organizacyjnych w zakresie bhp i ppoż. w celu zapewnienia właściwych warunków pracy pracownikom urzędu
  • kieruje kandydatów do pracy oraz pracowników na badania wstępne oraz okresowe i kontrolne w celu potwierdzenia zdolności do pracy na danym stanowisku
  • prowadzi statystyki w zakresie bhp i ppoż. w celu dostarczenia właściwej informacji przełożonym
  • sporządzą dokumentację ilościową wydanej odzieży i środków ochrony indywidualnej oraz wydanych środków higieny osobistej, wody, środków medycznych do apteczek
  • odpowiada za zabezpieczenie bhp i ppoż. obiektów urzędu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie w zawodzie technika bhp lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie bhp - w przypadku posiadania jedynie wykształcenia średniego w zawodzie technika bhp
  • Ukończone szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów z zakresu bhp i ochrony ppoż.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później; osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • CV zawierające dane, o których mowa w art. 22(1) § 1 kodeksu pracy oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów; nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-31 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
ul. Chełmońskiego 14
51-630 Wrocław
Dokumenty można składać również osobiście lub za pośrednictwem systemów ePUAP i e-doręczenia oraz na adres e-mail praca@wroclaw.wios.gov.pl

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. BHP (projekty i commissioning)

    ManpowerGroup   Nowa Wieś Wrocławska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Zakres obowiązków: Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP na budowie i w trakcie realizacji projektów. Wsparcie zespołów podczas fazy commissioning na produkcji. Kontrola i raportowanie ryzyk związanych z bezpieczeństwem pracy. Współpraca z wykonawcami i koordynacja działań w zakresie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. BHP

    Klient portalu Praca.pl   Nowa Wieś Wrocławska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    13 dni
    Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP w trakcie realizacji projektu oraz bezpośrednio na budowie. Wspieranie zespołów projektowych podczas kluczowej fazy commissioningu (rozruchu) na produkcji. Aktywna kontrola, identyfikacja i raportowanie ryzyk związanych z bezpieczeństwem pracy....
  • Specjalista ds. BHP

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Grudziądz
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   60,00 - 100,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków Analiza i określanie ryzyka BHP dla prowadzonych inwestycji, Kontrola warunków pracy, przestrzegania przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska na realizowanej budowie, Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska, prowadzenie dokumentacji związanej...
  • Główny specjalista / Specjalista ds. BHP

    TIMLER ZEBiP inż. Mieczysław Timler   Polkowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis pracy: Prowadzenie rejestrów i analiza stanu BHP w firmie; Realizacja zadań służby BHP, wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów, Sporządzanie dokumentacji i ocena stopnia występowania ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy; Prowadzenie obowiązkowych szkoleń wstępnych i...
  • Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Grudziądz
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: monitorowanie i ocena ryzyka zawodowego na budowach, bieżąca kontrola warunków pracy i zgodności z przepisami BHP, ppoż. i środowiskowymi, prowadzenie szkoleń pracowniczych oraz przygotowanie dokumentacji bezpieczeństwa, współtworzenie i wdrażanie procedur BHP oraz nadzór nad...
  • Główny specjalista ds. BHP

    TIMLER ZEBiP inż. Mieczysław Timler   Polkowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Prowadzenie ewidencji i analiz związanych z bezpieczeństwem pracy. Wykonywanie obowiązków przypisanych służbie BHP zgodnie z aktualnymi przepisami. Tworzenie dokumentacji oraz ocena ryzyka zawodowego dla poszczególnych stanowisk. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP oraz...
  • Specjalista ds. BHP i ppoż na budowie

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Grudziądz
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: analiza i ocena ryzyka zawodowego przy realizowanych inwestycjach, kontrola przestrzegania przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska na budowie, prowadzenie szkoleń BHP, ppoż. i z zakresu ochrony środowiska, przygotowywanie oraz nadzór nad dokumentacją i procedurami BHP,...
  • Specjalista ds. bezpieczeństwa pracy

    TIMLER ZEBiP inż. Mieczysław Timler   Polkowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Monitorowanie przestrzegania zasad BHP oraz prowadzenie bieżących rejestrów i analiz. Realizacja zadań wynikających z przepisów dotyczących służby BHP. Opracowywanie dokumentacji, szacowanie ryzyka zawodowego dla stanowisk pracy. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i...
  • Inspektor ds BHP

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Gdańsk, ul. Targ Rakowy 7/8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoje zadania: przeprowadzanie kontroli stanu bhp w obsługiwanych komórkach i jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. prowadzenie postępowań powypadkowych oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej; prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu bhp dla nowych pracowników Poczty Polskiej;...
  • Specjalista ds. BHP

    Klient portalu Praca.pl   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Realizacja zadań służby BHP i PPOŻ zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP na przydzielonym projekcie. Prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników i podwykonawców. Tworzenie i opiniowanie procedur i dokumentacji w zakresie BHP....