Starszy inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 8481
Warunki pracy
- budynek nie przystosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich,- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- praca na parterze przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin,
- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku.
Zakres zadań
- Kontroluje oraz weryfikuje pod względem formalno-prawnym dokumenty (np. wnioski o uruchomienie środków publicznych, opisów przedmiotu zamówienia, projektów istotnych postanowień umowy) składanych przez podmioty uprawnione, w celu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dostaw, usług oraz robót budowalnych dla MKiDN;
- Sporządza dokumentacje w oparciu o dane przekazane przez osoby wnioskujące o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wyjaśnień, a także modyfikuje dokumenty przetargowe;
- Bierze udział w pracach Komisji Przetargowych w charakterze sekretarza lub członka Komisji, w celu zabezpieczenia oraz zapewnienia poprawności procedury zgodnie z obowiązującym prawem zamówień publicznych, nadzoruje przebieg przydzielonych procedur o udzielenie zamówienia publicznego ze szczególnym uwzględnieniem wiążących terminów, w tym również przekazywanie informacji Wykonawcom;
- Przygotowuje projekty umów zawieranych z Wykonawcami w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego;
- Prowadzi rejestru umów zawieranych w MKiDN na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rejestru zamówień publicznych. Zatwierdza wnioski wydatkowania środków finansowych poniżej i powyżej 30 000 euro oraz opisuje i weryfikuje faktury lub inne dokumenty równoważne pod względem zgodności z przepisami Prawa zamówień publicznych;
- Bierze udział w procesie opracowywania opinii oraz rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz prawnych oraz udziela wsparcia merytorycznego z zakresu obowiązujących przepisów;
- Archiwizuje wytworzoną dokumentację przetargową w celu zapewnienia właściwych warunków do przechowywania dokumentacji przez okres wymagany procedurami;
- Wykonuje inne zadania zgodnie z poleceniem bezpośredniego przełożonego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych;
- Obsługa programu Microsoft Office,;
- Rzetelność i terminowość, zorientowanie na osiąganie celów, gotowość do rozwoju zawodowego, umiejętność współpracy, umiejętności analityczne, inicjatywa, komunikatywność, zarządzanie zasobami.
- Praktyczne zastosowanie ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka urzędowego UE na poziomie B1