Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Leszno
Ogłoszenie o naborze Nr 14433
Warunki pracy
Praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym w godz. 7.30 - 15.30( od poniedziałku do piątku ) w siedzibie tut. jednostki, możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych. Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne; praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie; narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner, fax, w miarę potrzeb pojazd służbowy; praca na piętrze; budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak podestów i wind).
Zakres zadań
- Rozliczanie i sporządzanie list płac według obowiązujących decyzji w celu prawidłowej polityki płacowej.
- Rozliczanie podatku dochodowego i składki ZUS w programie „PŁATNIK” w celu prawidłowej polityki finansowej sekcji.
- Kontrola terminowości faktur, przygotowywanie faktur i sporządzanie przelewów bankowych w celu terminowej ich realizacji.
- Pełnienie funkcji kasjera w komendzie w celu prawidłowej polityki kasowej. Pobieranie gotówki i jej rozliczanie.
- Sporządzanie list płac w programie płacowym.
- Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Przygotowywanie odpowiednich druków PIT dla pracowników oraz sporządzanie odpowiednich deklaracji w celu rozliczania podatku dochodowego komendy.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS i Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu.
- Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji ds. Finansów i przekazanie jej do Archiwum Zakładowego Komendy Miejskiej PSP w Lesznie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ogólnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- nieposzlakowana opinia
- posiadanie doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno - biurowych lub doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
- praktyczna znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ZUS dotyczących rozliczania i potrącania składek
- umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe