Komenda Powiatowa Policji w Wadowicach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wadowice
Ogłoszenie o naborze Nr 47963
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa, w systemie ośmiogodzinnym (jednozmianowym).Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w wymuszonej pozycji ciała.
Stanowisko pracy w Wydziale Wspomagającym znajduje się na 1 piętrze.
Budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak wind, podjazdów).
Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon. Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.
Zakres zadań
- Prowadzenie gospodarki sprzętem techniki policyjnej, biurowej, kwaterunkowym, gospodarczym, żywnościowym, wyposażenia specjalnego, pozostających w użytkowaniu KPP w Wadowicach, w tym : a. prowadzenie książek ewidencji sprzętu w użytkowaniu, b. prowadzenie rejestrów dowodów wydania – przyjęcia – przesunięcia, c. sporządzanie protokołów przyjęcia sprzętu na ewidencję,
- Prowadzenie ewidencji i dokumentacji rozliczeniowej zakupionych przez Komendę i przejętych od Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie materiałów do konserwacji, narzędzi, środków czystości;
- Prowadzenie ewidencji pomocniczych, w tym m. in.: środków trwałych, gruntów, sprzętu i narzędzi w użytkowaniu, agregatów prądotwórczych, kojców;
- Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
- Uzgadnianie ewidencji pomocniczej sprzętu będącego w użytkowaniu oraz w użyczeniu tutejszej KPP z ewidencją główną w Wydziale GMT oraz w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie.
- Planowanie potrzeb w zakresie zaopatrzenia KPP Wadowice i jednostek podległych w materiały biurowe, druki i formularze, sprzęt i wyposażenie kwaterunkowe
- Kontrola merytoryczna faktur i innych dowodów księgowych dotyczących dostaw (zakupu) materiałów i wyposażenia, faktur za dostawy energii elektrycznej, cieplnej, gazu i wody, usług za wywóz nieczystości, posiłków , usług pralniczych,
- Ewidencjonowanie, przygotowywanie dokumentacji i realizacja postępowań dotyczących szkód powstałych w majątku Komendy
- Udział w przygotowaniu projektów umów najmu, dzierżawy, użyczenia – zawieranych na podległym terenie oraz negocjowanie ich warunków, propozycji płatnośc
- Prowadzenie ewidencji wydatków;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne"