Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 87387
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- praca w siedzibie urzędu,
- budynek nie posiada windy,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi nadzór i monitoruje pracę kancelaryjną w komórkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach i jednostkach organizacyjnych Policji województwa świętokrzyskiego
- Organizuje i prowadzi szkolenia z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej w komórkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach i jednostkach organizacyjnych Policji województwa świętokrzyskiego
- Bierze udział w organizacji imprez promujących Policję
- Bierze udział w przygotowaniu dokumentacji związanej z zapytaniami skierowanymi do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Kielcach w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Bierze udział w obsłudze strony internetowej Komendanta Wojewódzkiego Policji w Kielcach w portalu Biuletynu Informacji Publicznej
- Koordynuje i rozpatruje petycje złożone do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Kielcach oraz sprawuje nadzór w tym zakresie nad jednostkami organizacyjnymi Policji działającymi na obszarze województwa świętokrzyskiego
- Realizuje zadania związane z wnioskami kierowanymi przez podmioty zewnętrzne oraz jednostki organizacyjne Policji dotyczące objęcia patronatem honorowym lub udziałem w komitecie honorowym Komendanta Wojewódzkiego Policji w Kielcach
- Archiwizuje i przekazuje akta sprawy do archiwum
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość zarządzenia MSWiA w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
- Znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej i obiegu dokumentacji
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
- Samodzielność
- Asertywność
- Komunikatywność
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klazuli "poufne"
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe