Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Lublin
praca stacjonarna
1001 dni temu
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 117779

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


-         praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,


-         praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),


-         praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,


-         praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,


-         większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca z klientem.


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


-         praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,


-         praca w niewielkich pokojach biurowych,


-         brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,


-         brak oznaczeń dla osób niewidomych,


-         brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Zakres zadań

  • współuczestniczy w rozpatrywaniu i załatwianiu skarg, wniosków i petycji wpływających do Urzędu,
  • współuczestniczy w sporządzaniu okresowych zestawień i sprawozdań w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej,
  • współuczestniczy w opracowywaniu okresowych analiz i sprawozdań dotyczących rozpatrywania skarg, wniosków i petycji,
  • przygotowuje i przekazuje do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu odwzorowanie cyfrowe petycji oraz zbiorcze informacje o petycjach rozpatrzonych w roku poprzednim.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • znajomość przepisów ustaw: o petycjach, o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej, Rozporzadzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego, oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność posługiwania się aplikacjami informatycznymi umożliwiającymi przetwarzanie danych (np. Excel)
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myslenia.