Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
997 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 118233

Warunki pracy

- praca w pomieszczeniach biurowych, praca przy monitorze ekranowym, sztuczne oświetlenie, stres, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

Zakres zadań

  • opracowuje projekty przedsięwzięć Policji dolnośląskiej współfinansowane ze środków pomocowych kierując zespołem zadaniowym w celu uzyskania dofinansowania z funduszy pomocowych na ich realizację
  • wdraża projekty Policji dolnośląskiej, które uzyskały współfinansowanie z funduszy pomocowych kierując zespołem zadaniowym w celu uzyskania założonych efektów projektu
  • prowadzi monitoring, sprawozdawczość i rozlicza projekty Policji dolnośląskiej, które uzyskały współfinansowanie z funduszy pomocowych w celu wypełnienia postanowień umowy o współfinansowaniu
  • zarządza współfinansowanymi projektami w celu utrzymania wskaźników produktu i rezultatu projektu w okresie realizacji projektu
  • zapewnia, aby proces pozyskiwania środków pomocowych był realizowany w oparciu o przepisy regulujące problematykę pozyskiwania środków oraz zapewnia standardy kontroli finansowej poprzez diagnozowanie obszarów wrażliwych i obszarów ryzyka w celu minimalizowania ich wystąpienia
  • analizuje dokumenty programowe UE i krajowe z zakresu funduszy pomocowych w celu ustalenia potencjalnych źródeł współfinansowania przedsięwzięć Policji dolnośląskiej
  • prowadzi dokumentację projektu, jego archiwizację oraz obsługuje system informacji SL 2014 o realizowanych projektach w celu zapewnienia jej nienaruszalności, właściwego obiegu dokumentów w KWP we Wrocławiu oraz pomiędzy KWP we Wrocławiu a instytucją wdrażającą realizacje projektów. Zapewnia właściwą promocję projektów
  • weryfikuje i koordynuje plany i działania jednostek i komórek Policji dolnośląskiej w zakresie pozyskiwania środków pomocowych w celu wyselekcjonowania przedsięwzięć mających największe znaczenie dla realizacji strategii Policji i największe szanse na współfinansowanie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (półtora roku) w pracy w administracji publicznej lub samorządowej
  • dobra znajomość przepisów związanych z problematyką funduszy pomocowych
  • umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa w praktyce
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, syntezowania, wyciągania wniosków i planowania, przewidywania i podejmowania decyzji
  • komunikatywność, asertywność i kreatywność
  • skuteczna współpraca, umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne
  • przeszkolenie z zakresu funduszy pomocowych
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”