Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 118441
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu
- stanowisko komputerowe, kserokopiarka, faks itd.
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- pomieszczenie biurowe na parterze, toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- realizuje kompleksowo dostawy gazu ziemnego w celu zabezpieczenia funkcjonowania obiektów służbowych Policji garnizonu dolnośląskiego poprzez przygotowanie dokumentacji i nadzór ich w postępowaniu przetargowym zgodnie z Prawem zamówień publicznych oraz obowiązującymi przepisami
- merytorycznie analizuje wydatki i dokumentację księgową (tj. faktury), sprawdza wydatki pod względem zawartych umów w celu prawidłowej ich realizacji z podziałem (w tym procentowym) na wydatki KWP i KMP
- wystawia podstawy do obciążeń za zużyty gaz dla podmiotów zewnętrznych zgodnie z zawartymi umowami, wystawi załączniki VAT do faktur. Prowadzi korespondencję z jednostkami oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie dostaw gazu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektów Policji na terenie województwa dolnośląskiego
- przygotowuje dokumenty celem dokonania opłaty za zajęcie pasów drogowych na podstawie obowiązujących decyzji wydanych przez podmioty zewnętrzne dla obiektów Policji na terenie województwa dolnośląskiego
- przygotowuje zbiorcze zestawienie informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat z obiektów Policji na terenie województwa dolnośląskiego
- przygotowuje dane do sprawozdania bilansowego nośników energii GUS-produkcja ciepła z węgla, gazu, oleju opałowego, dla każdego nośnika
- przygotowuje plany finansowe z podziałem na KMP i KWP w zakresie gazu oraz ich bieżąca kontrola realizacji umów w zakresie gazu
- weryfikuje dokumenty finansowe tj. wyjaśnienia not odsetkowych oraz rozlicza nadpłaty i niedopłaty z faktur. Przekazuje dane do Wydziału Finansów w zakresie planowanych wydatków na rok budżetowy oraz miesiące z podziałem na dni
- uzupełnia zaangażowanie poszczególnych umów w danym roku budżetowym w bazie wydatków w zakresie gazu. Porównuje bazy wydatków z wydrukami z Wydziału Finansów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- znajomość przepisów prawa: ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
- znajomość zagadnień gospodarki nieruchomościami
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- zdolność do analitycznego myślenia oraz redagowania pism
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne