Starszy Konsultant Personalny / HR Business Partner
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AK/HR/112018
Twoje zadania:
- Kształtowanie partnerstwa biznesowego oraz zapewnienie doradztwa personalnego w obszarze Pionu Ryzyka oraz Jednostek Podległych Zarządowi
- Przekładanie strategii biznesowej na plan i działania oraz wpływanie na rozwój lokalnej strategii HR
- Rozumienie specyfiki biznesu z perspektywy pracowników danego obszaru biznesowego i proponowanie najbardziej adekwatnych narzędzi i produktów HR
- Wspieranie managerów w procesie zarządzania wynikami, coaching oraz stawianie wyzwań liderom w zakresie zarządzania ludźmi oraz zapewnienia wyników biznesowych
- Analiza potrzeb i doradzanie w planowaniu zasobów oraz wspieranie managerów w wyborze preferowanych źródeł pozyskiwania kandydatów
- Inspirowanie managerów w zakresie identyfikowania i wspierania realizacji planów rozwojowych służących utrzymywaniu najbardziej utalentowanych oraz wykwalifikowanych pracowników
- Analiza danych, wyników i wskaźników dotyczących procesów HR, wyciąganie wniosków i na ich podstawie rekomendowanie działań
- Doradzanie w sytuacjach związanych z zarządzaniem zmianą oraz rozwiązywanie złożonych case’ów pracowniczych
- Dbałość o przestrzeganie regulacji / procesów HR
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (nauki społeczne, ekonomia, prawo)
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1)
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze HR, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku HR BP
- Praktyczna znajomości prawa pracy
- Umiejętność skupienia się na doświadczeniu pracownika i kandydata oraz znajomość narzędzi rozwojowych
- Rozumienie biznesu i jego otoczenia oraz orientacja na klienta wewnętrznego
- Umiejętności analityczne, wyciąganie wniosków oraz przekładanie zaobserwowanych i przeanalizowanych danych na działania, prezentowanie konkluzji
- Umiejętność zarządzania budżetem (FTE / FWZ / szkolenia, etc.)
- Umiejętność myślenia procesowego i systemowego, wiedza z zakresu technik zarządzania, gotowość do rozwoju i ciągłego uczenia się,
- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania długotrwałych relacji, umiejętność trafnego argumentowania oraz wywierania wpływu
- Poszukiwanie usprawnień, szacowanie ryzyka dla podstawowych procesów i zagadnień
- Umiejętność adaptacji w dynamicznie zmieniającym się środowisku oraz twórcze rozwiązywanie problemów
- Zdolności organizacyjne (planowanie i organizacja pracy własnej), proaktywność i samodzielności w działaniu, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji
- Empatia i umiejętność rozwiązywania konfliktów
- Gotowość do podróżowania, prawo jazdy
Oferujemy Ci:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Szkolenia
i programy rozwojowe - Dostęp do nowych technologii
- Premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracowniczy program emerytalny
- Pakiet sportowy
- Kafeteryjny system benefitowy