Starszy Konsultant Personalny / HR Business Partner
Miejsce pracy: Częstochowa
Nr ref.: AK/HR/112018/03
Twoje zadania:
- kształtowanie partnerstwa biznesowego oraz zapewnienie doradztwa personalnego w obszarze sprzedaży
- przekładanie strategii biznesowej na plan i działania oraz wpływanie na rozwój lokalnej strategii HR
- rozumienie specyfiki biznesu z perspektywy pracowników danego obszaru biznesowego i proponowanie najbardziej adekwatnych narzędzi i produktów HR
- wspieranie managerów w procesie zarządzania wynikami, coaching oraz stawianie wyzwań liderom w zakresie zarządzania ludźmi oraz zapewnienia wyników biznesowych.
- analiza potrzeb i doradzanie w planowaniu zasobów oraz wspieranie managerów w wyborze preferowanych źródeł pozyskiwania kandydatów
- inspirowanie managerów w zakresie identyfikowania i wspierania realizacji planów rozwojowych służących utrzymywaniu najbardziej utalentowanych oraz wykwalifikowanych pracowników
- analiza danych, wyników i wskaźników dotyczących procesów HR, wyciąganie wniosków i na ich podstawie rekomendowanie działań
- doradzanie w sytuacjach związanych z zarządzaniem zmianą oraz rozwiązywanie złożonych case’ów pracowniczych
- dbałość o przestrzeganie regulacji / procesów HR
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, ekonomia, prawo)
- zaawansowana znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1)
- co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze HR, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku HR BP
- praktyczna znajomość prawa pracy
- umiejętność skupienia się na doświadczeniu pracownika i kandydata oraz znajomość narzędzi rozwojowych
- rozumienie biznesu i jego otoczenia oraz orientacji na klienta wewnętrznego
- umiejętności analityczne, wyciągania wniosków oraz przekładania zaobserwowanych i przeanalizowanych danych na działania, prezentowania konkluzji
- umiejętność zarządzania budżetem (FTE / FWZ / szkolenia, etc.)
- umiejętność myślenia procesowego i systemowego, wiedza z zakresu technik zarządzania, gotowość do rozwoju i ciągłego uczenia się
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania długotrwałych relacji, umiejętność trafnego argumentowania oraz wywierania wpływu
- poszukiwanie usprawnień, szacowanie ryzyka dla podstawowych procesów i zagadnień
- umiejętność adaptacji w dynamicznie zmieniającym się środowisku oraz twórcze rozwiązywanie problemów
- zdolności organizacyjne (planowanie i organizacja pracy własnej), proaktywność i samodzielność w działaniu, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji
- empatia i umiejętność rozwiązywania konfliktów
- gotowość do podróżowania, prawo jazdy
Oferujemy Ci:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Szkolenia
i programy rozwojowe - Dostęp do nowych technologii
- Premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracowniczy program emerytalny
- Pakiet sportowy
- Kafeteryjny system benefitowy