- Ogłoszenie nr: 169748
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 maja 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Wołominie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Wołominie
ul. Wileńska 43A 05-200 Wołomin
Miejsce wykonywania pracy:
- Wołomin
- Komenda Powiatowa Policji w Wołominie
05-200 Wołomin
ul. Wileńska 43A
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie Rejestru Spraw i Dochodzeń
- prowadzenie Rejestru Odmów Wszczęcia
- rejestracja dokumentów wpływających i koordynacja ich prawidłowego obiegu
- gromadzenie i udostępnianie danych statystycznych dotyczących przestępczości oraz efektów wykrywczych komendy i innych podległych jednostek na podstawie informacji zawartych w RSD
- przekazywanie do Zespołu Obsługi Informatycznej druków rejestracji KSIP niezwłocznie po ich wprowadzeniu do rejestru RSD w sposób zaewidencjonowany
- udzielanie informacji interesantom
- opracowywanie zestawień statystycznych zleconych przez kierownictwo Wydziału w oparciu o prowadzone rejestry
- kompletowanie, porządkowanie i przechowywanie spraw ostatecznie załatwionych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu/wydziału,
- praca na pierwszym piętrze
- praca przy oświetleniu mieszanym
- wymuszona pozycja ciała w związku z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- bariery architektoniczne: brak zainstalowanej windy na I piętro, - pomieszczenie higieniczno – sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- brak oznaczeń dla osób niewidomych
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie praw i uprawnień członka korpusu służby cywilnej
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność interpretacji przepisów
- szybkiego uczenia się,
- umiejętność szybkiego działania
- komunikatywność.
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej ,,poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej ,,poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów