Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 38039
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca administracyjno-biurowa,
- praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),
- oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
- praca jednozmianowa w porze dziennej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- nowoczesny budynek wielokondygnacyjny klasy A przystosowany dla osób niepełnosprawnych: winda, toaleta, miejsce parkingowe, obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściu do budynku. W gmachu korytarze są pozbawione progów, umożliwiają swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich,
Zakres zadań
- Planowanie, inicjowanie, koordynacja zadań związanych z polityką szkoleniową w tym proces identyfikacji potrzeb, planowania, organizacji i ewaluacji skuteczności szkoleń w Izbie w celu zapewnienia rozwoju zawodowego pracownikom oraz skorelowania jej z długookresowym planem rozwoju Izby,
- Sporządzanie planów i ewidencjonowanie zrealizowanych szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych, planowych i pozaplanowych celem zagwarantowania podnoszenia kwalifikacji oraz wiedzy merytorycznej i praktycznej pracowników,
- Prowadzenie administracyjnej obsługi staży, szkoleń, praktyk zawodowych i absolwenckich realizowanych przez Izbę oraz administrowanie platformą e-learningowa Atena 2, w tym koordynowanie szkoleniami, administrowanie profilami użytkowników, wystawianie zaświadczeń oraz prowadzenie zbiorczych zestawień w celu przeprowadzenia zaplanowanych szkoleń regionalnych, planów resortowych i ramach IPRZ.
- Sporządzanie sprawozdania z zakresu spraw szkoleniowych, staży, praktyk realizowanych przez Wydział Obsługi Kadr w celu zapewnienia poprawności i rzetelności przekazywanych danych,
- Uczestnictwo w opracowywaniu procedur regulujących tryb i sposób postępowania w sprawach związanych z prowadzoną polityką szkoleniową i kadrową ze szczególnym uwzględnieniem opisywania i wartościowania stanowisk pracy oraz oceniania i rozwoju zawodowego pracowników Izby w celu zgodności z wymaganiami formalnoprawnymi i praktycznymi,
- Obsługa programu komputerowego wspomagającego wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku (m.in.: FOKUS, ViewExpert, asystent, SZD) oraz elektroniczną skrzynkę pocztową Wydziału w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji w komórce,
- Wdrażanie rozwiązań w zakresie etyki zawodowej i zasad służby cywilnej oraz przeciwdziałanie zjawisku mobbingu w celu realizacji zadań w tym zakresie,
- Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów oraz instrukcji regulujących funkcjonowanie obszarów realizowanych w komórce w celu prawidłowej realizacji zadań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- dobra znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Krajowej Administarcji Skarbowej oraz przepisów wykonawczych,
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
- umiejętność obsługi komputera,
- asertywność,
- odporność na stres,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Niekaralność zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
Wymagania dodatkowe
- znajomość programów komputerowych: Word, Excel,