Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Piaseczno
Ogłoszenie o naborze Nr 60720
Warunki pracy
- praca biurowa- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- miejsce pracy usytuowane jest na trzecim piętrze
- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
- na trzecim piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy
Zakres zadań
- prowadzenie dziennika korespondencyjnego i innych dzienników, rejestrowanie wpływu i obiegu dokumentów w dziennikach korespondencyjnych, podawczych i innych rejestrach niezbędnych w pracy Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego
- odbieranie i nadawanie poczty zwykłej, resortowej i prokuratorskiej
- gromadzenie i przechowywanie spraw ostatecznie zakończonych zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, sporządzanie spisów zawartości teczek spraw ostatecznie załatwionych i spisów akt przekazanych do składnicy akt Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie
- rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi funkcjonariuszy Policji i pracowników Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego przenoszących się na inne stanowiska służbowe, zwalniających się ze służby lub rozwiązujących stosunek pracy
- przedkładanie Naczelnikowi Wydziału wykazu spraw niezałatwionych raz na rok, w uzasadnionych przypadkach raz na kwartał
- prowadzenie ewidencji i aktualizacji aktów prawnych, zapoznawanie funkcjonariuszy Policji i pracowników z obowiązującymi przepisami i aktami prawnymi
- prowadzenie rejestru imienno-rzeczowego oraz spraw przydzielonych policjantom/ pracownikom w formie elektronicznej
- sporządzanie wykazu przesyłek w aplikacji Poczta Specjalna (e-poczta) i przekazywanie do Zespołu Prezydialnego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 1 rok w administracji lub pracy biurowej
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
- odpowiedzialność
- samodzielność i rzetelność
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa „poufne”