Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Biurze Zarządu

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, sporządzanie projektów pism,...
  • Specjalista ds. roszczeń / Claim Manager​

    Polimex Mostostal S.A.   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków koordynacja procesu roszczeń w ramach projektu budowy instalacji HVO w rafinerii Holborn, udział w opracowywaniu umów, opracowywanie i monitorowanie dokumentacji roszczeniowej (roszczenia montażowe, opóźnienia, zmiany zakresu, kary), ocena ryzyka kontraktowego oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Roszczeń Kontraktowych (Claim Specialist) – Projekty Inżynieryjne

    Klient portalu Praca.pl   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Kompleksowa koordynacja procesu roszczeń w ramach dużych projektów budowlanych. Opracowywanie, monitorowanie i aktualizacja kluczowej dokumentacji roszczeniowej (dot. opóźnień, zmian zakresu, kar). Udział w procesach tworzenia i negocjowania warunków umów. Ocena ryzyka kontraktowego oraz...
  • Prawnik / Prawniczka / Asystent / Asystentka ds. Prawnych

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Przygotowywanie projektów pism, opinii prawnych i umów; Weryfikacja dokumentów i regulacji wewnętrznych; Analiza zmian w przepisach prawa i wsparcie przy wdrażaniu procedur; Pomoc administracyjna dla działu prawnego i Biura Zarządu;
  • Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie; Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw; Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń; Wsparcie administracyjne dla różnych działów; Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi;
  • Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy 3 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Prawnych (Dział Rozwoju)

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411, Centrum Biznesowe Alchemia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: wykonywanie czynności administracyjno-biurowych - obsługa obiegu dokumentów działu w tym rejestracja i archiwizacja, skanowanie, drukowanie, prowadzenie rejestru dokumentów oraz przygotowywanie zestawień i raportów dla potrzeb działu; współpraca wewnętrzna - bieżąca...
  • Prawnik

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Praca na rzecz Biura Zarządu, ścisła wspólpraca z Zarządem; Świadczenie bieżącej obsługi prawnej oraz doradztwa na rzecz firm wewnętrznych oraz Klientów Kancelarii; Analiza i rozwiązywanie zagadnień prawnych; Sporządzanie projektów pism procesowych, umów, opinii...
  • Radca Prawny

    Kancelaria Doradztwa Podatkowego Grzegorz Sawicki   Warszawa, Praga-Południe, Część biurowa Atrium Promenada    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa prawna przedsiębiorców w zakresie prawa handlowego. Przygotowywanie dokumentów korporacyjnych, uchwał, umów i regulaminów. Rejestrowanie spółek w KRS (w tym przez system S24) oraz obsługa zmian we wpisach. Sporządzanie i opiniowanie umów handlowych....
  • Praktykant / Praktykantka w zespole prawnym

    Jutro Medical Sp z o.o.   Warszawa, al. Jana Pawła II 27    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają: przygotowywanie researchu prawnego w tematach takich jak: rynek zdrowia, nowości związane z systemem ochrony zdrowia i e-zdrowia, czy też wyszukiwanie potrzebnych informacji prawnych, przejrzenie orzecznictw i komentarzy w danym kontekście podczas pracy nad...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Specjalista ds. Prawnych Poznań
Starszy specjalista do spraw: kontroli w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW

Starszy specjalista do spraw: kontroli w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
2363 dni temu

Ogłoszenie numer: 2520985, z dnia 2019-06-17

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Starszy specjalista do spraw: kontroli w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW

Miejsce pracy: Poznań

Nr Ref.: 97/19

 

Opis stanowiska

WYMIAR ETATU: 1

STANOWISKA: 5

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Poznań

ADRES URZĘDU:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

 

WARUNKI PRACY

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą urzędu (udział w kontrolach i inspekcjach na terenie województwa)
  • zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych
  • stanowisko pracy znajduje się na VI piętrze budynku biurowego
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • budynek posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
  • klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
  • budynek jest wyposażony w windy osobowe
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
  • część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych

Pracownikom oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatek stażowy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • pracę w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
  • ruchomy system czasu pracy

ZAKRES ZADAŃ

  • przeprowadzanie kontroli wykonywania przez organy rządowej administracji zespolonej w województwie zadań wynikających w szczególności z ustaw i innych aktów prawnych wydanych na podstawie upoważnień w nich zawartych
  • przeprowadzanie kontroli sposobu wykonywania przez organy niezespolonej administracji rządowej w województwie zadań wynikających z ustaw i innych aktów prawnych wydanych na podstawie upoważnień w nich zawartych
  • przeprowadzanie kontroli działalności tłumaczy przysięgłych
  • przeprowadzanie kontroli wykonywania przez jednostki samorządu terytorialnego zadań z zakresu administracji rządowej określonych w ustawie o fundacjach oraz w ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • przeprowadzanie kontroli przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w jednostkach zespolonej administracji rządowej, jednostce organizacyjnej podporządkowanej wojewodzie oraz jednostkach samorządu terytorialnego
  • przeprowadzanie kontroli wydatkowania środków finansowych, w tym wykorzystywania dotacji pochodzących z budżetu państwa, w jednostkach samorządu terytorialnego, w jednostkach rządowej administracji zespolonej, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach również w jednostkach rządowej administracji niezespolonej, a także w jednostkach niezaliczanych do sektora finansów publicznych
  • przeprowadzanie kontroli prawidłowości pobierania i rozliczania przez jednostki samorządu terytorialnego dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych tym jednostkom ustawami
  • przeprowadzanie kontroli w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji w ramach „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019", „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011" oraz „Narodowego Programu Dróg Lokalnych – Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój"
  • przeprowadzanie kontroli planowych służących potwierdzeniu spełniania kryteriów desygnacji przez instytucję zarządzającą WRPO lub instytucję pośredniczącą WRPO określonych w rocznym planie kontroli przekazywanym przez ministra właściwego do spraw rozwoju
  • przeprowadzanie kontroli doraźnych w instytucji zarządzającej WRPO lub instytucji pośredniczącej WRPO w przypadku otrzymania informacji o podjęciu przez ministra właściwego do spraw rozwoju decyzji o ich przeprowadzeniu i zakresie
  • przeprowadzanie kontroli w samorządach gmin w zakresie realizacji zadań administracji rządowej określonych w ustawie Prawo o ustroju sądów powszechnych w zakresie wyboru ławników do sądów okręgowych i rejonowych
  • prowadzenie spraw dotyczących sprawowania przez Dyrektora Generalnego Urzędu bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie prawidłowego wykonywania zadań i kompetencji, w tym prowadzenie kontroli wewnętrznej w komórkach organizacyjnych Urzędu
  • opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów związanych z realizacją ustaleń kontroli w celu formułowania zaleceń pokontrolnych zmierzających do usunięcia nieprawidłowości/uchybień zidentyfikowanych w jednostce kontrolowanej
  • monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych zawartych w wystąpieniach pokontrolnych opracowanych w wyniku przeprowadzonych kontroli w celu potwierdzenia ich realizacji przez jednostkę kontrolowaną
  • przygotowanie projektów zawiadomień do właściwych instytucji, gdy jest to niezbędne z uwagi na ustalenia kontroli
  • współdziałanie z innymi organami kontroli, a także organami ścigania w ramach wykorzystania wyników przeprowadzonych kontroli
  • przygotowanie na polecenie Wojewody wniosków do innych organów kontrolnych o przeprowadzenie na terenie województwa kontroli w zakresie ich właściwości

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub wyższe techniczne
  • znajomość procedur i standardów kontroli w administracji rządowej
  • znajomość przepisów ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości
  • odporność na stres, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analizowania dokumentów i formułowania wniosków
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • asertywność, umiejętność argumentacji, samodzielność
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych
  • doświadczenie w kontroli w administracji publicznej
  • doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku
  • posiadanie uprawnień audytora, biegłego rewidenta
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • łatwość w komunikowaniu się
  • umiejętność dostosowywania się do zmian
  • ukończone kursy, szkolenia w zakresie ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kandydaci aplikujący online zobowiązani są do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów wszystkich wymienionych poniżej oświadczeń najpóźniej w dniu przystąpienia do pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego. Niedostarczenie tych dokumentów będzie jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

 

Podobne oferty

  • Specjalista w Biurze Zarządu

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, sporządzanie projektów pism,...
  • Specjalista ds. roszczeń / Claim Manager​

    Polimex Mostostal S.A.   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków koordynacja procesu roszczeń w ramach projektu budowy instalacji HVO w rafinerii Holborn, udział w opracowywaniu umów, opracowywanie i monitorowanie dokumentacji roszczeniowej (roszczenia montażowe, opóźnienia, zmiany zakresu, kary), ocena ryzyka kontraktowego oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Roszczeń Kontraktowych (Claim Specialist) – Projekty Inżynieryjne

    Klient portalu Praca.pl   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Kompleksowa koordynacja procesu roszczeń w ramach dużych projektów budowlanych. Opracowywanie, monitorowanie i aktualizacja kluczowej dokumentacji roszczeniowej (dot. opóźnień, zmian zakresu, kar). Udział w procesach tworzenia i negocjowania warunków umów. Ocena ryzyka kontraktowego oraz...
  • Prawnik / Prawniczka / Asystent / Asystentka ds. Prawnych

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Przygotowywanie projektów pism, opinii prawnych i umów; Weryfikacja dokumentów i regulacji wewnętrznych; Analiza zmian w przepisach prawa i wsparcie przy wdrażaniu procedur; Pomoc administracyjna dla działu prawnego i Biura Zarządu;
  • Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie; Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw; Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń; Wsparcie administracyjne dla różnych działów; Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi;
  • Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy 3 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Prawnych (Dział Rozwoju)

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411, Centrum Biznesowe Alchemia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: wykonywanie czynności administracyjno-biurowych - obsługa obiegu dokumentów działu w tym rejestracja i archiwizacja, skanowanie, drukowanie, prowadzenie rejestru dokumentów oraz przygotowywanie zestawień i raportów dla potrzeb działu; współpraca wewnętrzna - bieżąca...
  • Prawnik

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Praca na rzecz Biura Zarządu, ścisła wspólpraca z Zarządem; Świadczenie bieżącej obsługi prawnej oraz doradztwa na rzecz firm wewnętrznych oraz Klientów Kancelarii; Analiza i rozwiązywanie zagadnień prawnych; Sporządzanie projektów pism procesowych, umów, opinii...
  • Radca Prawny

    Kancelaria Doradztwa Podatkowego Grzegorz Sawicki   Warszawa, Praga-Południe, Część biurowa Atrium Promenada    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa prawna przedsiębiorców w zakresie prawa handlowego. Przygotowywanie dokumentów korporacyjnych, uchwał, umów i regulaminów. Rejestrowanie spółek w KRS (w tym przez system S24) oraz obsługa zmian we wpisach. Sporządzanie i opiniowanie umów handlowych....
  • Praktykant / Praktykantka w zespole prawnym

    Jutro Medical Sp z o.o.   Warszawa, al. Jana Pawła II 27    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają: przygotowywanie researchu prawnego w tematach takich jak: rynek zdrowia, nowości związane z systemem ochrony zdrowia i e-zdrowia, czy też wyszukiwanie potrzebnych informacji prawnych, przejrzenie orzecznictw i komentarzy w danym kontekście podczas pracy nad...