Profil kandydata
- Min.2 lata doświadczenia pracy w dziale HR w zakresie płac
- Praktyczna znajomość przepisów płacowych, podatkowych i ubezpieczeń społecznych
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Skrupulatność i dokładność w naliczaniu płac i prowadzeniu dokumentacji
- Dobra znajomości pakietu MS Office - w szczególności programu Excel, programu Płatnik oraz TETA
Opis stanowiska
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za administrację płac pracowników Capgemini Polska, a w szczególności za:
- prowadzenie całości zagadnień związanych z naliczaniem płac, sporządzaniem list płac, zasiłków, wypłat nagród, itp., w oparciu o obowiązujące przepisy,
- przygotowanie dokumentów pracowniczych (m.in: zaświadczenia o wynagrodzeniu, ERP-7, ZUS Z-3),
- dokonywanie rocznego rozliczenia podatkowego pracowników oraz sporządzanie formularzy PIT
- realizację potrąceń z wynagrodzenia pracowników
- przygotowywanie raportów płacowych
- obsługę programu Płatnik
- udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników
O nas
Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.
Analizy rynkowe, HR, finanse i księgowość, zakupy, transformacja, automatyzacja, a może zarzadzanie wiedzą? Te obszary nie mają przed nami tajemnic! W Business Services pracujemy aż w 30 językach i międzynarodowym zespole – są w nim osoby prawie 60 narodowości! Dołącz do naszego zespołu.