Starszy Specjalista ds. Obsługi PPK
Oferujemy:
- Atrakcyjną lokalizację na zielonym Powiślu (metro Centrum Nauki Kopernik)
- Umowę o pracę
- Strefę relaksu w przyjemnej przestrzeni
- Elastyczny czas pracy
- Płatny program poleceń pracowników
- Kafeterię benefitów, Medicover i ubezpieczenie grupowe
- Sekcje sportowe (biegowa, koszykówki), strefę dla rowerzystów (parking, szatnie, prysznice)
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
- Prezentujesz podstawową znajomość Ustawy o PPK oraz praktyk rynkowych w zakresie PPK
- Posiadasz wiedzę dotyczącą zagadnień kadrowo-płacowych mających wpływ na wdrożenie i obsługę PPK u Klientów (doświadczenie w obszarze kadr i płac będzie dodatkowym atutem)
- Masz łatwość uczenia się pracy na nowych systemach
- Masz dobrze rozwinięte umiejętności prezentacyjne, jesteś otwarty na przedstawianie zagadnień PPK na spotkaniach
- Prezentujesz rozwinięte umiejętności komunikacyjne, potrafisz klarownie formułować myśli w kontaktach z Klientami oraz sprzedawcami
- Biegle obsługujesz pakiet MS Office
- Cechuje Cię umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, odwaga, śmiałość
- Masz min. 2 lata doświadczenia w obsłudze Klienta (wewnętrznego lub zewnętrznego)
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Wspieranie Klientów (dużych i średnich firm) w efektywnym wdrożeniu oraz obsłudze PPK
- Współpraca z Agentem Transferowym w zapewnieniu najlepszej obsługi Klientów
- Prowadzenie wsparcia merytorycznego w zakresie procesów kadrowych, wykorzystywanych systemów oraz zagadnień merytorycznych, związanych z realizacją zapisów Ustawy o PPK
- Bieżąca współpraca z zespołami sprzedaży zaangażowanymi w dystrybucję PPK
- Merytoryczne przygotowywanie ofert, prezentacji, ulotek oraz innych materiałów dla Klientów i sieci sprzedaży
- Prowadzenie spotkań wdrożeniowych u największych Klientów
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych dla zespołów sprzedażowych
Dołączdonas!
Aplikuj