Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
GEFCO PolskaNatolin, k. Grodziska Mazowieckiego
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie; Budowanie relacji z klientami; Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji; Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista (mid) umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Praca z systemem zgłoszeń klientów (rejestracja skarg i opinii o produktach Alcon i OTC) Segregacja zgłoszeń; Bezpośrednia komunikacja z klientami (działania follow-up, udzielanie odpowiedzi)
specjalista (mid) umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
6 dni
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Jesteśmy liderem rynku – największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej. Procesujemy blisko 1,5 mld transakcji bezgotówkowych rocznie.
Obsługujemy transakcje dla ponad 358 tys. terminali POS, również dla Klientów z Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Hiszpanii.
eService to najszybciej rozwijająca się firma w obszarze transakcji bezgotówkowych w Polsce.
Nasza firma należy do amerykańskiej spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Dołącz już dziś do eService jako:
Starszy Specjalista ds. Reklamacji Chargeback
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
Rozpatrywanie reklamacji Chargeback, Copy Request na podstawie obowiązujących przepisów Organizacji Płatniczych Visa oraz MC.
Księgowanie obciążeń z tytułu reklamacji Chargeback.
Weryfikacja przepisów Organizacji Płatniczych VISA oraz MC w zakresie rozpatrywania reklamacji Chargeback.
Nasze wymagania
Posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w obsłudze procesu reklamacyjnego Chargeback w firmach będących agentami rozliczeniowymi (lub o podobnym profilu, np. banki).
Posługujesz się językiem angielskim (min. B2).
Znasz MS Excel.
Doskonale organizujesz swoją pracę.
Mile widziana znajomość przepisów Organizacji Płatniczych w obszarze rozpatrywania reklamacji.
Oferujemy:
Szerokie możliwości doskonalenia kompetencji zawodowych
Rozwój w międzynarodowymśrodowisku spółki EVO Payments International
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
Prywatną opiekę medyczną
Pakiet świadczeń socjalnych dla pracowników i ich najbliższych
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Kartę Multisport w atrakcyjnej cenie
Przyjazne środowisko pracy,m.in. nowoczesne biuro, pyszną kawę i świeże owoce
Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
GEFCO PolskaNatolin, k. Grodziska Mazowieckiego
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie; Budowanie relacji z klientami; Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji; Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista (mid) umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Praca z systemem zgłoszeń klientów (rejestracja skarg i opinii o produktach Alcon i OTC) Segregacja zgłoszeń; Bezpośrednia komunikacja z klientami (działania follow-up, udzielanie odpowiedzi)
specjalista (mid) umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
6 dni
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.