przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie,
rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług,
współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych,
przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki,
przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Wymagania
wykształcenie min. średnie,
doświadczenie w pracy z klientem będzie atutem,
dobra znajomość Word i Excel,
umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
efektywność pod presją czasu,
odpowiedzialność i umiejętność podejmowania decyzji,
dobra organizacja pracy, chęć nauki i rozwoju zawodowego.
Oferujemy
umowa o pracę (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
wsparcie opiekuna przez pierwsze 3 miesiące,
atrakcyjne warunki prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia,
karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
rabaty na paliwo i u partnerów biznesowych,
dostęp do platformy językowej,
pożyczki na preferencyjnych warunkach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa Polityka prywatności.
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaWarszawa, ul. Targowa 73
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
16 godz.
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
Klient portalu Praca.pl
Jaktorów
praca hybrydowa / stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 dni
Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
4 dni
Wsparcie w prowadzeniu rejestrów zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami i dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej, raportów i analiz usterek. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
6 dni
Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem...
Klient portalu Praca.pl
Mysiadło
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków: Raportowanie do Kierownika Technicznego Wsparcia Serwisu oraz współpraca w dwuosobowym zespole; Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami wózków widłowych; Nadzór nad terminową realizacją zgłoszeń gwarancyjnych oraz kontrola ich poprawności pod względem...
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.