Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Audytor Poznań
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. kontroli podmiotów leczniczych i systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w Wydziale Zdrowia

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. kontroli podmiotów leczniczych i systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w Wydziale Zdrowia

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu
Poznań, al. Niepodległości 16/18
5 800 - 6 000 zł brutto/mies.
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
6 dni temu

Ogłoszenie numer: 10492982, z dnia 2025-11-28

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18
Ogłoszenie nr 158541 / 28.11.2025

Starszy Specjalista
Do spraw: kontroli podmiotów leczniczych i systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w Wydziale
Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 110/25

#administracja publiczna #zdrowie

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. kontroli podmiotów leczniczych i systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w Wydziale Zdrowia

Miejsce pracy: Poznań, al. Niepodległości 16/18

Nr Ref.: 110/25

 

Opis stanowiska

Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu
: 1
Miejsce pracy: Poznań, al. Niepodległości 16/18
Ważne do: 12 grudnia 2025 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: od 5800,00 do 6000,00 zł brutto

 

Osoba na tym stanowisku:
  • Kontroluje podmioty lecznicze w zakresie zgodności wykonywanej działalności z przepisami określającymi warunki wykonywania działalności leczniczej
  • Kontroluje dysponentów zespołów ratownictwa medycznego i szpitalnych oddziałów ratunkowych, podmiotów prowadzących kursy w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy oraz podmiotów prowadzących kursy doskonalące ratowników medycznych i dyspozytorów, jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne
  • Kontroluje podmioty lecznicze zbywające wbrew zakazom określonym w przepisach prawa produkty lecznicze, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego lub wyroby medyczne
  • Kontroluje realizację staży podyplomowych przez lekarzy i lekarzy dentystów planuje i realizuje kontrole, sporządza protokoły, zalecenia pokontrolne, prowadzi sprawozdawczość oraz podejmuje decyzje o ewentualnym nałożeniu kary wraz z propozycją jej wysokości
  • Prowadzi postępowania w sprawie wyrażania zgody na czasowe zaprzestanie działalności leczniczej przez podmioty lecznicze, w tym sporządza w tym zakresie projekty decyzji administracyjnych
  • Prowadzi sprawy związane z kontrolą wykonywania i dokumentowania badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się lub posiadających pozwolenie na broń lub licencję detektywa oraz wydawanych orzeczeń lekarskich i psychologicznych
  • Prowadzi postępowania związane z zastrzeżeniami dotyczącymi funkcjonowania podmiotów leczniczych

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze ochrony zdrowia znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o działalności leczniczej, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o zawodzie lekarza i lekarza dentysty, ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym i przepisów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo przedsiębiorców , ustawy o zdrowiu publicznym, ustawy o zawodzie pielęgniarki i położnej, ustawy Prawo farmaceutyczne, ustawy o diagnostyce laboratoryjnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o broni i amunicji, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Kreatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odporność na stres
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności arkusz kalkulacyjny Excel)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe medyczne
  • Doświadczenie zawodowe w kontroli podmiotów leczniczych, w jednostkach sektora finansów publicznych posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, pielęgniarki, diagnosty laboratoryjnego lub fizjoterapeuty
  • komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy

Oferujemy

  • Dodatek stażowy (do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-8.30)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju
  • zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
  • Możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej (w tym
  • kart sportowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Stołówka pracownicza
  • Stojaki na rowery na terenie Urzędu
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • Zadania wykonywane w siedzibie Urzędu
  • Konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
  • Stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego
  • Budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno- biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • Pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
  • Budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed
  •  ozpoczęciem testu wiedzy.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/oswiadczenia_dla_kandydatow_do_pracy_w_wuw.pdf
  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego
  • Rekrutacja może być przeprowadzona w trybie zdalnym/on-line, stacjonarnym lub hybrydowo.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w WUW w Poznaniu znajdują się na stronie: https://www.poznan.uw.gov.pl/sygnalista-regulacje-prawne
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna ofert
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj do: 12 grudnia 2025

Aplikuj elektronicznie przez stronę: https://www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy/11025
Lub w formie papierowej na adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu
(z podaniem w ofercie nr ref. 110/25)

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE:
www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 61 854 19 91, 61 854 10 18, 61 854 11 87
lub mailowego na adres: rekrutacja@poznan.uw.gov.pl

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.12.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Informacja o prywatności (zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) zamieszczona została na stronie internetowej WUW pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

Wzory oświadczeń
https://nabory.kprm.gov.pl/uploads/wzor-owiadcze-dla-kandydatow-do-pracy-w-wuw(1941).pdf
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj wg instrukcji w ogłoszeniu
 

Poznaj

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

 

Podobne oferty

  • Kierownik Audytu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska: Kierownik Audytu Wewnętrznego odpowiada za planowanie, koordynowanie i realizację audytów wewnętrznych w organizacji. Celem stanowiska jest zapewnienie skutecznego systemu kontroli wewnętrznej Zakres obowiązków: Tworzenie i nadzór nad realizacją rocznego planu audytów...
  • Młodszy Audytor / Audytor w firmie produkcyjnej

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków Prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z przyjętym planem audytów; Analiza danych i procesów operacyjnych w firmie; Opracowywanie raportów oraz rekomendacji w zakresie usprawnienia procesów; Współpraca z działami firmy w zakresie wdrażania działań naprawczych i...
  • Audytor finansowy / Audytorka finansowa

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    realizacja projektów audytowych dla klientów z różnych branż, udział w planowaniu, koordynacji i nadzorze nad przebiegiem audytów, wsparcie zespołu w analizie danych finansowych i opracowaniu raportów, współpraca z menedżerem w zakresie organizacji i harmonogramu prac, kontakt z...
  • Specjalista ds. systemów zarządzania

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres zadań podstawowych: nadzór nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania oraz związanych z nim procedur w ramach wymagań norm powszechnie obowiązujących (zgodność z wymaganiami ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, AQAP 2110, koncesji MSWiA oraz WSK), udział w zarządzaniu systemami według norm...
  • Senior / Seniorka w Dziale Audytu

    BDO Sp. z o.o. Sp. K.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizowanie projektów audytorskich dla Klientów z audytu ogólnego i/lub sektora instytucji finansowych; współpraca z Managerem zespołu w zakresie planowania realizacji projektów; wspieranie mniej doświadczonych osób z zespołu w realizacji zadań merytorycznych;...
  • Kierownik Audytu

    Klient portalu Praca.pl   Kalisz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Przygotowanie i nadzór nad rocznym planem audytów wewnętrznych. Zarządzanie zespołem audytorów, delegowanie zadań i monitoring wyników. Analiza procesów biznesowych, identyfikacja ryzyk i niezgodności. Opracowywanie raportów i rekomendacji dla kadry zarządzającej. Proponowanie działań...
  • Audytor wewnętrzny procesów produkcyjnych

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków Prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z planem. Analiza danych i procesów operacyjnych oraz przygotowywanie raportów z wnioskami. Formułowanie rekomendacji i współpraca z działami przy wdrażaniu działań korygujących i usprawniających. Udział w projektach...
  • Kierownik Audytu Wewnętrznego

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja rocznego planu audytów wewnętrznych. Zarządzanie zespołem audytorów i monitorowanie efektów pracy. Analiza procesów biznesowych i identyfikacja obszarów ryzyka. Opracowywanie raportów i rekomendacji dla kadry zarządzającej. Prowadzenie działań...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Ochrony Radiologicznej i Audytów Klinicznych

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres Obowiązków: Inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej w zakresie ochrony radiologicznej. Analiza sprawozdań z audytów klinicznych zewnętrznych oraz opracowywanie wniosków w tych sprawach. Analiza raportów z audytów klinicznych...
  • Koordynator ds. Jakości i Standardów Organizacyjnych

    Fundacja GAJUSZ   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Dołączysz do zespołu, który dba o to, by procesy w Fundacji były uporządkowane, czytelne, zgodne z normami i bezpieczne. Będziesz odpowiadać za system zarządzania jakością (ISO 9001) audyty i standardy organizacyjne, a także – jeśli masz takie kompetencje – obejmiesz obszar ochrony...