Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 39554
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełniają wymagania dostępności do nich. Brak dostępu do części pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy mieści się na trzecim piętrze budynku biurowego.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Ogólny zakres czynności na stanowisku pracy:
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Czynności fizyczne:
1. Rozmowy telefoniczne zewnętrzne i wewnętrzne oraz kontakty z innymi pracownikami w innych wydziałach.
2. Konieczność poruszania się po terenie Urzędu.
Zakres zadań
- Zarządzanie i administrowanie systemami informatycznymi w zakresie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) oraz obsługi opłat za przedmioty ochrony własności przemysłowej – instalacja i testowanie nowych wersji systemów, konfiguracja systemów zgodnie z potrzebami użytkowników, przeglądanie logów systemowych, analiza i raportowanie wykrytych nieprawidłowości oraz opracowywanie rozwiązań zaistniałych problemów, a także analiza i nadzorowanie pracy serwerów aplikacyjnych oraz bazodanowych.
- Udział w projektach dotyczących systemów informatycznych w ramach prawa zamówień publicznych oraz w ramach porozumień z innymi Urzędami, projektowanie i opracowywanie założeń systemów wspomagających proces obsługi przedmiotów własności przemysłowej, wdrażanie nowych systemów oraz oprogramowania wchodzącego w zakres prac Departamentu.
- Administracja centralnym środowiskiem bazodanowym MS SQL - monitoring poprawności pracy baz danych, konfiguracja i optymalizacja działania baz danych w celu zapewnienia wysokiej wydajności i dostępności aplikacji biznesowych.
- Organizowanie oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla użytkowników w zakresie systemów informatycznych oraz opracowywanie dokumentacji i instrukcji dla użytkowników.
- Opracowywanie dokumentacji projektowej i instrukcji eksploatacyjnych oraz świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników administrowanych systemów w ramach systemu ServiceDesk Plus.
- Administrowanie i konfigurowanie aplikacji umożliwiających integrację systemów informatycznych do zarządzania procesem udzielania ochrony na znaki towarowe i wzory przemysłowe z systemami do obsługi publikacji, opłat oraz systemem elektronicznego zarządzania dokumentacją.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administrowaniu systemami informatycznymi,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- znajomość relacyjnych baz danych,
- znajomość SQL oraz T-SQL,
- umiejętność administrowania serwerem IIS,
- znajomość platformy .Net,
- umiejętności analityczno-projektowe w zakresie systemów informatycznych,
- komunikatywność, w tym umiejętność argumentowania,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie administracji systemami serwerowymi Microsoft Windows,
- przeszkolenie w zakresie administracji systemami serwerowymi Linux,
- przeszkolenie w zakresie administrowania bazą danych MS SQL Server,
- przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami Prince 2 Foundation,
- przeszkolenie w zakresie zarządzania usługami IT,
- znajomość trybu udzielania zamówień publicznych w odniesieniu do przepisów polskich i europejskich,
- znajomość ustawy prawo własności przemysłowej.