Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęcznej
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Łęczna
Ogłoszenie o naborze Nr 43026
Warunki pracy
Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łęcznej;Praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze budynku;
Praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 - 15.30;
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka);
Praca z bazami danych / programami specjalistycznymi;
Częste kontakty z pracownikami komendy;
wyjazdy służbowe;
Oświetlenie sztuczne i naturalne;
Brak windy, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- Dokonuje zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług ze szczególnym uwzględnieniem obowiązujących regulacji prawnych związanych z zamówieniami publicznymi.
- Administruje obiekty i pomieszczenia komendy, a także planuje realizację inwestycji i remontów w tym zakresie.
- Prowadzi obsługę mieszkaniową i socjalną pracowników komendy w celu zabezpieczenia ich potrzeb w zakresie socjalno – bytowym.
- Zabezpiecza logistycznie prowadzone działania ratowniczo – gaśnicze oraz ćwiczenia i szkolenia prowadzone przez komendę.
- Opracowuje plan potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenie strażaków w sprzęt i odzież ochronną.
- Realizuje prace dotyczące projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych UE i innych źródeł w celu poprawy zaplecza sprzętowo – logistycznego komendy.
- Nadzoruje sprawy związane z gospodarką magazynową komendy w celu utrzymania niezbędnych zapasów środków, materiałów, części zamiennych i sprzętu.
- Prowadzi ewidencję ilościowo – wartościową oraz prowadzi i rozlicza inwentaryzację w celu prawidłowego gospodarowania składnikami majątku komendy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o PSP, kodeksu postępowania administracyjnego.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
- Umiejętność formułowania pism, notatek, sprawozdań.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy kat. C
- Szkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych.
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
- Umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem.