Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 50759
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,
- wyjazdy w teren w celu przeprowadzania kontroli,
- praca w pozycji siedzącej, wymuszonej,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na III piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Zakres zadań
- prowadzenie spraw związanych z realizacją budżetu Wojewody z zakresu działania Wydziału,
- prowadzenie spraw związanych z nadzorem i orzecznictwem, w szczególności z zakresu wywłaszczania nieruchomości, zwrotu wywłaszczonych nieruchomości oraz ograniczeń sposobu użytkowania nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z nadzorem i kontrolą nad prowadzoną przez starostów gospodarką nieruchomościami oraz zarządzaniem mieniem państwowym,
- prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad ujawnianiem w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego,
- prowadzenie spraw związanych z regulacją spraw majątkowych kościołów, związków wyznaniowych i gmin żydowskich,
- opracowywanie opinii o zgodności z przepisami prawa uchwał jednostek samorządu terytorialnego z zakresu gospodarki nieruchomościami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- doświadczenie zawodowe w obszarze finansów publicznych - powyżej 1 roku,
- znajomość przepisów prawa z zakresu nieruchomości i finansów publicznych, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawy o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP (Dział IV, rozdz. 1), ustawy o stosunku Państwa do gmin wyznaniowych żydowskich RP, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym;
- znajomość ustawy: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o ochronie danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe