- segregacja i archiwizacja akt,
- obsługa korespondencji i urządzeń biurowych,
- wsparcie codziennej pracy biura,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
- minimum wykształcenie średnie,
- znajomość podstaw obsługi komputera i pakietu MS Office,
- aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub dokument równoważny,
- status osoby nieaktywnej zawodowo lub zarejestrowanej jako bezrobotna,
- dokładność, sumienność, kultura osobista.
- wyższe wykształcenie.
- 3-miesięczny, płatny staż w środowisku administracyjnym,
- możliwość udziału w bezpłatnych szkoleniach zawodowych i językowych,
- indywidualne doradztwo kariery,
- zwrot kosztów dojazdu,
- praktyczne doświadczenie w pracy urzędowej.
Poznaj
Fundacja Sustinae
Fundacja Sustinae powstała w Krakowie w 2012 r. Swoje pierwsze kroki stawiała na terenie województwa małopolskiego, a obecnie prowadzi działalność również w województwach mazowieckim, podkarpackim oraz śląskim.
Fundacja Sustinae na co dzień wspiera i aktywizuje zawodowo osoby narażone na wykluczenie społecznie. Tworzymy kompleksowe i interdyscyplinarne programy wsparcia na rzecz osób i młodych, absolwentów oraz środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym. Działamy poprzez współpracę z pracodawcami, organizacjami rządowymi i pozarządowymi wspierającymi zatrudnienie. Skupiamy się na aktywizowaniu uczestników poprzez wsparcie w budowaniu ich poczucia własnej wartości, a zarazem efektywniejsze pokonywanie napotykanych przez nich barier.