Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku!
- Wsparcie w pracach nad projektem opracowania i wdrożenia nowego narzędzia do zarządzania reklamacjami,
- Tworzenie dokumentacji procesu obsługi reklamacji oraz przygotowywanie materiałów i prezentacji,
- Analizę danych reklamacyjnych oraz monitorowanie poprawności i terminowości ich obsługi,
- Weryfikację informacji zawartych w reklamacjach klientów,
- Monitorowanie działań korygujących,
- Współpraca z działami biznesowymi i wspierającymi,
- Prace organizacyjne tj. organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów i notatek, uzupełnianie danych.
- Jest na ostatnim lub przedostatnim roku studiów,
- Posiada podstawową znajomość procesów biznesowych i metodologii prowadzenia projektów,
- Potrafi analizować dane i szukać rozwiązań,
- Jest komunikatywna, otwarta i chętna do rozwoju,
- Zna język angielski na poziomie min. B2,
- Sprawnie posługuje się MS Office, zwłaszcza Excel i PowerPoint,
- Mile widziane doświadczenie projektowe oraz znajomość Microsoft Visio,
- Jest dyspozycyjna w okresie lipiec – wrzesień na 6-8 godzin dziennie, a w trakcie roku akademickiego min. 4 godziny dziennie.
- Płatny staż – umowa zlecenie na 6 miesięcy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia na początku swojej ścieżki zawodowej.
- Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole, gdzie Twoje pomysły będą mile widziane.
- Szansę na rozwój zawodowy i zdobycie praktycznych umiejętności, które będą przydatne w przyszłej karierze.
- Możliwość realizacji pracy dyplomowej.
Poznaj
TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Kim jesteśmy
Toyota Material Handling jest częścią Toyota Industries Corporation - grupy obejmującej 17 korporacji działających w 5 branżach. Wraz z Toyota Material Handling International oraz oddziałami działającymi w Ameryce Północnej, Chinach i Japonii, staramy się dostarczać naszym klientom sprzęt do transportu wewnętrznego, który pozwala im na optymalizację prowadzonej działalności.
Planujemy naszą działalność tak, by jakość była na pierwszym miejscu. Zawsze.
Jesteśmy europejską firmą posiadającą zakłady produkcyjne w Szwecji (Mjölby), Francji (Ancenis) oraz we Włoszech (Bolonia) - wytwarzają one ponad 95% naszych wózków. Dzięki temu możemy zaoferować klientom szeroką gamę wyposażenia magazynowego i wózków widłowych z przeciwwagą, które są budowane w uwzględnieniem standardów jakościowych określonych w filozofii Toyota Production System (TPS).
Ludzie są naszą pasją
Klienci są zawsze naszym największym priorytetem. Dzięki bliskim relacjom z klientami możemy lepiej zrozumieć ich potrzeby, oraz zapewnić im rozwiązania, technologię, usługi oraz elastyczne finansowanie dostosowane do ich konkretnych oczekiwań. Nasze cele osiągamy dzięki stosowaniu filozofii TPS oraz TSC (Toyota Service Concept). Ważną rolę w całym procesie odgrywa również dążenie do nieustannego doskonalenia się.
The Toyota way
Nasza misja polega na możliwie największej poprawie wydajności operacji transportu wewnętrznego, z jakimi masz do czynienia w swojej firmie. Aby osiągnąć ten cel, wprowadzamy w życie zestaw wartości nazywany „The Toyota Way.” Nasi pracownicy stosują owe wartości na każdym etapie - wykonując codzienne obowiązki oraz utrzymując relacje z naszymi partnerami.