Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku!
Poszukujemy ambitnej osoby do wsparcia procesu opracowania i wdrożenia narzędzia do zarządzania reklamacjami.
- Asystowanie w pracach projektowych nad nowym systemem zarządzania reklamacjami,
- Przygotowanie dokumentacji i prezentacji procesów reklamacyjnych,
- Analiza danych dotyczących reklamacji i monitorowanie ich poprawnej i terminowej obsługi,
- Weryfikacja informacji zawartych w reklamacjach od klientów oraz monitorowanie działań korygujących,
- Bliska współpraca i komunikacja z różnymi działami firmy,
- Organizacja spotkań, przygotowywanie materiałów oraz notatek, zarządzanie danymi.
- Student/ka na ostatnim lub przedostatnim roku studiów,
- Podstawowa znajomość procesów biznesowych oraz metodologii zarządzania projektami,
- Umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów,
- Komunikatywność, otwartość na naukę i rozwój,
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
- Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excela i PowerPointa,
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów oraz znajomość Microsoft Visio,
- Dostępność w okresie letnim (lipiec–wrzesień) na 6-8 godzin dziennie, i co najmniej 4 godziny dziennie w trakcie roku akademickiego.
- Umowę zlecenie na okres 6 miesięcy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- Pracę w dynamicznym zespole, który ceni innowacyjność i kreatywność,
- Szansę na rozwój i zdobycie praktycznych umiejętności,
- Możliwość realizacji pracy dyplomowej.
Poznaj
TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Kim jesteśmy
Toyota Material Handling jest częścią Toyota Industries Corporation - grupy obejmującej 17 korporacji działających w 5 branżach. Wraz z Toyota Material Handling International oraz oddziałami działającymi w Ameryce Północnej, Chinach i Japonii, staramy się dostarczać naszym klientom sprzęt do transportu wewnętrznego, który pozwala im na optymalizację prowadzonej działalności.
Planujemy naszą działalność tak, by jakość była na pierwszym miejscu. Zawsze.
Jesteśmy europejską firmą posiadającą zakłady produkcyjne w Szwecji (Mjölby), Francji (Ancenis) oraz we Włoszech (Bolonia) - wytwarzają one ponad 95% naszych wózków. Dzięki temu możemy zaoferować klientom szeroką gamę wyposażenia magazynowego i wózków widłowych z przeciwwagą, które są budowane w uwzględnieniem standardów jakościowych określonych w filozofii Toyota Production System (TPS).
Ludzie są naszą pasją
Klienci są zawsze naszym największym priorytetem. Dzięki bliskim relacjom z klientami możemy lepiej zrozumieć ich potrzeby, oraz zapewnić im rozwiązania, technologię, usługi oraz elastyczne finansowanie dostosowane do ich konkretnych oczekiwań. Nasze cele osiągamy dzięki stosowaniu filozofii TPS oraz TSC (Toyota Service Concept). Ważną rolę w całym procesie odgrywa również dążenie do nieustannego doskonalenia się.
The Toyota way
Nasza misja polega na możliwie największej poprawie wydajności operacji transportu wewnętrznego, z jakimi masz do czynienia w swojej firmie. Aby osiągnąć ten cel, wprowadzamy w życie zestaw wartości nazywany „The Toyota Way.” Nasi pracownicy stosują owe wartości na każdym etapie - wykonując codzienne obowiązki oraz utrzymując relacje z naszymi partnerami.