- pomoc w tematach zakupowych i zbierania ofert dla obecnie oraz nowych projektów,
- udział w nowych zapytaniach ofertowych dla Klientów
- prace administracyjne związane z prowadzonymi projektami (raportowanie np. kosztów),
- udział w standaryzacji prezentacji oraz pomoc w szukaniu oraz przygotowywaniu materiałów do prezentacji
- wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów
- zainteresowanie rozwojem w dziale handlowym
- proaktywność, rzetelność, umiejętność priorytetyzacji zadań
- komunikatywny język angielski
- znajomość Pakietu MS Office
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej firmie
- pracę w zgranym, dynamicznym i motywującym do rozwoju Zespole
- przyjazny proces rekrutacji i adaptacji nowych pracowników
- ciekawe eventy i wydarzenia firmowe
Poznaj
GEODIS Poland
Wizją GEODIS jest bycie partnerem w rozwoju klientów. Jako firma logistyczna osiągamy to poprzez sprawdzone specjalistyczne doświadczenie w pięciu naszych liniach działalności: Supply Chain Optimization, Freight Forwarding, Contract Logistics, Distribution & Express oraz Road Transport. Nasz nacisk na doskonałość w tych obszarach sprawił, że staliśmy się światowym liderem w zakresie łańcucha dostaw, zobowiązanym wobec pomocy klientom w pokonywaniu ograniczeń logistycznych.
Ponad wiek doświadczenia
GEODIS wzmacnia swoje silne strony jako firma transportowa od ponad wieku doświadczenia oraz wysoce ustrukturyzowanego podejścia do klientów. Ułatwia to grupie zrozumienie potrzeb naszych klientów. Zrozumienie to pozwala nam następnie dostarczać innowacyjne, w pełni zintegrowane i dostosowane rozwiązania logistyczne na całym świecie, optymalizujące wyniki operacyjne oraz w zakresie ochrony środowiska łańcuchów dostaw naszych klientów.