Jesteśmy firmą specjalizującą się w szeroko rozumianej telefonicznej obsłudze klienta. Naszym sercem jest prężnie działające contact center. Jesteśmy organizacją stawiającą na rozwój - zdobyliśmy już kilka rynków europejskich oraz wielokrotnie powiększyliśmy swój team. I robimy to nadal!
- pracą z zespołem infolinii przychodzącej na rynku bułgarskim,
- prowadzeniem spotkań indywidualnych i grupowych,
- przygotowywaniem raportów codziennych,
- aktywnym wspieraniem pracy Team Leadera,
- realizowaniem treningów, coachingów,
- współpracą z działem szkoleń oraz działem HR,
- procesem onboardingu,
- posiadasz doświadczenie w efektywnym zarządzaniu zespołem, najlepiej w call center,
- masz doskonale rozwinięte skille miękkie: rozumiesz ludzi na poziomie werbalnym i niewerbalnym, przy tym nie brakuje Ci asertywności,
- masz doświadczenie w pracy w handlu, w sprzedaży czujesz się jak ryba w wodzie,
- płynnie w mowie i piśmie komunikujesz się w języku bułgarskim,
- jesteś zdeterminowany i mocno nastawiony na cel, przy tym ambitnie chcesz wspinać się po szczeblach kariery,
- jesteś Excelowym magikiem, umiejętność korzystania z pakietu Microsoft Office masz w małym palcu (poziom średiozaawansowany),
- posiadasz wykształcenie co najmniej średnie,
- stabilne zatrudnienie w oparciu Umowę o Pracę lub B2B,
- kompleksowe szkolenie oraz wdrożenie, które pozwoli Ci przygotować się do samodzielnej pracy i dalszego rozwoju,
- pracę od poniedziałku do piątku w.g. 8-16 (czas bułgarski), 7-15 (czasu polskiego),
- pracę zdalną w 100% lub hybryda, jeżeli jesteś z Warszawy,
- możliwość rozbudowania projektu infolinii przychodzącej oraz budowanie innych projektów na rynku bułgarskim w przyszłości,
- wynagrodzenie na poziomie 5 tys. netto na UoP podczas okresu próbnego lub 6 tys. zł netto B2B.
- większe wynagrodzenie po okresie próbnym (3,5tys.netto/m-c + 4tys. netto KPI UoP) (4 tys. netto/m-c + 4 tys. netto KPI B2B) z płatnymi nadgodzinami :),
Poznaj
Confilogi Group sp. z o.o.
Jesteśmy polską firmą specjalizującą się w szeroko rozumianej telefonicznej obsłudze Klienta. Naszym sercem jest prężnie działające Contact Center wspierane przez niezbędne do jego funkcjonowania działy. Jesteśmy dojrzałym start-upem, który nieustannie się rozwija- w ciągu 6 lat istnienia zdobyliśmy kilka rynków zagranicznych (czeski, słowacki, bułgarski, chorwacki, serbski i kilka innych) oraz kilkukrotnie powiększyliśmy nasz team i teraz robimy to ponownie!