Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Zobacz więcej ofert pracy

Support Helpdesk Analyst

Open Sky Data Systems Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Katowice
praca stacjonarna
2227 dni temu
Jesteśmy wiodącą marką na Irlandzkim rynku IT. Oprogramowanie, które tworzymy od 2004 roku, odgrywa kluczową rolę w cyfryzacji usług publicznych w Irlandii oraz Wielkiej Brytanii i stało się ono częścią codziennego życia dla obywateli obu tych państw.

W związku z pozyskaniem nowych kontraktów, poszukujemy osoby na stanowisko:
Support Helpdesk Analyst
miejsce zatrudnienia: Katowice
O firmie:

 

W Polsce działamy od 2009 roku, posiadamy biura w Katowicach i Poznaniu, a nasza siedziba główna mieści się w Naas - Irlandia.
Dostarczamy nowoczesnych rozwiązań, głównie aplikacje LOB i systemy klasy enterprise, dla branż takich jak: transport, opieka zdrowotna, ochrona środowiska, planistyka/urbanistyka (Digital Services), a także sektor finansowy i organizacje non profit.

 

Kogo szukamy:

 

Dynamicznej i entuzjastycznej osoby, która będzie aktywnie zarządzała zgłaszanymi przez klientów problemami, doprowadzając do ich skutecznego rozwiązania. Idealny kandydat powinien mieć umiejętności komunikacyjne, organizacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, a także potrafić pracować indywidualnie i zespołowo.

Zakres obowiązków:
  • zapewnienie pierwszej linii wsparcia klientom
  • identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów wśród zgłaszanych problemów
  • odbieranie połączeń przychodzących, przydzielanie problemów do właściwych osób lub dostawców usług oraz koordynowanie i śledzenie ich postępu w rozwiązaniu
  • ścisła współpraca i utrzymywanie kontaktów z programistami i klientami w celu rozwiązania problemów
  • zapewnianie szybkiej i odpowiedniej reakcji na zapytania klientów i firm, w miarę potrzeb eskalowanie problemów
  • sporadyczne zapewnienie jakości w zakresie pomocy technicznej
  • przygotowywanie wewnętrznych raportów o statusie i liczbie zgłoszeń
  • przygotowywanie miesięcznych / tygodniowych raportów serwisowych dla klientów
Czego oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego, mile widziane informatyczne
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie
  • min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • biegłej znajomości obsługi komputerów oraz pakietu MS Office
  • umiejętności rozwiązywania problemów i dbałości o szczegóły
  • orientacji na klienta w swoich działaniach
  • umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej, a także pod presja czasu
  • umiejętności interpersonalne i organizacyjne, z silnym naciskiem na obsługę klienta
  • umiejętność efektywnego ustalania priorytetów wymagań i wysiłku w celu zapewnienia spełnienia oczekiwań
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie oraz dowolny model współpracy: umowa o pracę, B2B
  • Elastyczne godziny pracy, rozpoczęcie pomiędzy 8:00 a 10:00, opcjonalna przerwa na lunch oraz możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Możliwość pracy w międzynarodowym zespole o wysokich kompetencjach technicznych
  • Pracę z najnowszymi technologiami w ciekawych projektach
  • Możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań
  • Zewnętrzne oraz wewnętrzne szkolenia, kartę Multisportu, opiekę medyczną, parking dla pracowników, system płatnych poleceń kandydatów do pracy, dofinansowanie do okularów, super atmosferę, brak dress code, wspólne śniadania czwartkowe, słodkie piątki z ciastem, a dla spragnionych rozrywki - piłkarzyki

 

Dlaczego opensky?
  • Indywidualne podejście do każdego pracownika
  • Unikalne projekty dedykowane sektorowi publicznemu
  • Systemy klasy enterprise
  • Ciekawy mix technologii
  • Przyjazna atmosfera
  • Technologie, Umiejętności, Podejście
  • Rozwój firmy to zmotywowani i zgrani pracownicy, dlatego dbamy o rozwój naszych zespołów, a nowi pracownicy będą mogli skorzystać z mentoringu i doświadczenia starszych członków zespołu, którzy są specjalistami w swych dziedzinach

Oto technologie w których pracujemy:

  • Programowanie – C#, .NET, aplikacje webowe (AngularJS, ReactJS), microservices
  • Bazy Danych – MSSQL
  • Business Intelligence – Data warehouse, SSAS, OLAP, Power Pivot, Power BI
  • Aplikacje mobilne – Android, iOS, Windows Phone
  • Platformy – Azure, Microsoft Dynamics CRM, Sharepoint
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.Ust. nr 133 poz. 833)"
Kontakt: Małgorzata Klimasara883 310 958jobs@openskydata.com
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...