W związku z pozyskaniem nowych kontraktów, poszukujemy osoby na stanowisko:
W Polsce działamy od 2009 roku, posiadamy biura w Katowicach i Poznaniu, a nasza siedziba główna mieści się w Naas - Irlandia.
Dostarczamy nowoczesnych rozwiązań, głównie aplikacje LOB i systemy klasy enterprise, dla branż takich jak: transport, opieka zdrowotna, ochrona środowiska, planistyka/urbanistyka (Digital Services), a także sektor finansowy i organizacje non profit.
Dynamicznej i entuzjastycznej osoby, która będzie aktywnie zarządzała zgłaszanymi przez klientów problemami, doprowadzając do ich skutecznego rozwiązania. Idealny kandydat powinien mieć umiejętności komunikacyjne, organizacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, a także potrafić pracować indywidualnie i zespołowo.
- zapewnienie pierwszej linii wsparcia klientom
- identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów wśród zgłaszanych problemów
- odbieranie połączeń przychodzących, przydzielanie problemów do właściwych osób lub dostawców usług oraz koordynowanie i śledzenie ich postępu w rozwiązaniu
- ścisła współpraca i utrzymywanie kontaktów z programistami i klientami w celu rozwiązania problemów
- zapewnianie szybkiej i odpowiedniej reakcji na zapytania klientów i firm, w miarę potrzeb eskalowanie problemów
- sporadyczne zapewnienie jakości w zakresie pomocy technicznej
- przygotowywanie wewnętrznych raportów o statusie i liczbie zgłoszeń
- przygotowywanie miesięcznych / tygodniowych raportów serwisowych dla klientów
- wykształcenia wyższego, mile widziane informatyczne
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie
- min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- biegłej znajomości obsługi komputerów oraz pakietu MS Office
- umiejętności rozwiązywania problemów i dbałości o szczegóły
- orientacji na klienta w swoich działaniach
- umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej, a także pod presja czasu
- umiejętności interpersonalne i organizacyjne, z silnym naciskiem na obsługę klienta
- umiejętność efektywnego ustalania priorytetów wymagań i wysiłku w celu zapewnienia spełnienia oczekiwań
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie oraz dowolny model współpracy: umowa o pracę, B2B
- Elastyczne godziny pracy, rozpoczęcie pomiędzy 8:00 a 10:00, opcjonalna przerwa na lunch oraz możliwość częściowej pracy zdalnej
- Możliwość pracy w międzynarodowym zespole o wysokich kompetencjach technicznych
- Pracę z najnowszymi technologiami w ciekawych projektach
- Możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań
- Zewnętrzne oraz wewnętrzne szkolenia, kartę Multisportu, opiekę medyczną, parking dla pracowników, system płatnych poleceń kandydatów do pracy, dofinansowanie do okularów, super atmosferę, brak dress code, wspólne śniadania czwartkowe, słodkie piątki z ciastem, a dla spragnionych rozrywki - piłkarzyki
- Indywidualne podejście do każdego pracownika
- Unikalne projekty dedykowane sektorowi publicznemu
- Systemy klasy enterprise
- Ciekawy mix technologii
- Przyjazna atmosfera
- Technologie, Umiejętności, Podejście
- Rozwój firmy to zmotywowani i zgrani pracownicy, dlatego dbamy o rozwój naszych zespołów, a nowi pracownicy będą mogli skorzystać z mentoringu i doświadczenia starszych członków zespołu, którzy są specjalistami w swych dziedzinach
Oto technologie w których pracujemy:
- Programowanie – C#, .NET, aplikacje webowe (AngularJS, ReactJS), microservices
- Bazy Danych – MSSQL
- Business Intelligence – Data warehouse, SSAS, OLAP, Power Pivot, Power BI
- Aplikacje mobilne – Android, iOS, Windows Phone
- Platformy – Azure, Microsoft Dynamics CRM, Sharepoint